• Dat ik vandaag, 1 januari, al 4 jaar Tokio Hotel fan ben! en 1 jaar naar Cinema Bizarre luister/fan ben.

    Die datum was zo apart, dat ik die niet meer vergeet! En het grappige is dat ik ook vorig op 1 januari echt begon met het luisteren van Cinema Bizarre! En TH en CB zijn mijn favo bandjes. Best komisch, niet? ;D

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 1:09 ]


    -

    gefeliciteerd ;d.
    kben 2 jaar fan geweest toen ze begonnen, en na die 2 jaar geen fan meerr. maarjaa, mijn smaak is erg veranderd ;p


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Vogue schreef:
    gefeliciteerd ;d.
    kben 2 jaar fan geweest toen ze begonnen, en na die 2 jaar geen fan meerr. maarjaa, mijn smaak is erg veranderd ;p

    Mijn smaak ook, maar het grappige is, TH veranderde met mij mee! XD


    -

    Ik ben ook al 4 jaar fan ze.
    En 3 jaar, fso van Cinema Bizarre.


    Ryan Dunn (ll)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 10:07 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Jubileum =]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou op 26 februari 3 jaar TH fan zijn, maar ik ben een tijdje geen fan meer geweest. Rond 25 maart ben ik 3 jaar Cinema Bizarre fan. Maar bij hun had ik ook een soort van pauze.

    KhanCollapse schreef:
    Ik zou op 26 februari 3 jaar TH fan zijn, maar ik ben een tijdje geen fan meer geweest. Rond 25 maart ben ik 3 jaar Cinema Bizarre fan. Maar bij hun had ik ook een soort van pauze.

    Oh, haha hoe komt het? XD


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Mijn smaak ook, maar het grappige is, TH veranderde met mij mee! XD


    Bij mij ook :D

    Kben nu al 3 jaar een fan van TH en 2 jaar van CB :)


    Real music is hidden behind the notes

    Gefiliciteerd. :Y)

    Ik ben nog niet zolang fan hoor, ken hen door Monsoon. Dat maakt mij nu 2,5 jaar fan. :'D

    CB ben ik rond dezelfde tijd beginnen luisteren, maar vond ze eerst helemaal niets. Nu heb ik zelfs hun laatste CD gekocht, want stiekem vallen ze toch wel mee. :x