• Ik luister Radio538, er komen allemaal van die medleys voorbij. Begint m'n broertje opeens: Oh My God! En m'n zusje gillen, kwam Monsoon xD
    Best grappig XD


    Life is hard and then we die

    Mijn ouders beginnen ook altijd: 'Hoor Esther, je liedje!' Schijtirritant.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Mijn ouders beginnen ook altijd: 'Hoor Esther, je liedje!' Schijtirritant.


    Haha (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Als Tokio Hotel op mijn radio komt draaien al die hoofdjes naar mij en kijken ze mij met grote ogen aan. --'


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    wat zijn medleys? $:


    it's so empty living behind these castle walls

    Hahahaha. Mijn ouders luisteren nu allemaal muziek uit hun disco-tijd en gaan helemaal los. Ik ook trouwens. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ethereal schreef:
    wat zijn medleys? $:
    Kleine stukjes van een lied, meestal een couplet en een refrein, een soort demo.


    Life is hard and then we die

    Heb ik geen last van. x'D Mijn broertje luistert haast geen muziek en mijn ouders luisteren het wel, maar reageren er verder niet op (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oh, God. Ik hoor net mn vader mee zingen met Coldplay, Viva La Vida. Wooohoooohoooooooo. Haha, te grappig. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, monsoon :')
    als tokiohotel plots opkomt zegt mn vader altijd van; ja, jouwn bill is terug ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    als mijn vader tokio hotel hoort op de radio of tv dan zegt hij altijd: Renaaaaat je vriendjes!!
    en dat is soooooo irritant!!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 19:46 ]


    I live in myn own Cinderella story .

    De mijne zeggen niets, alsof ze niets horen. Behalve mijn zusje, die trekt een vies hoofd naar mij. ._.


    You'll never dream alone. <3

    Als TH op de radio komt moeten ze bij mij toekijken hoe mijn ingebouwd TH-alarmsysteem aangaat en ik naar de radio spurt om da volumeknopje helemaal open te draaien. Daarna kijken ze mij met smekende oogjes aan in de hoop dat ik niet ga meezingen xD


    Real music is hidden behind the notes

    Alleen best jammer dat enkel monsoon te horen is op de radio.
    Aangezien dat nummer zo, ehm, niet goed is. :')

    RepentRepent schreef:
    Als Tokio Hotel op mijn radio komt draaien al die hoofdjes naar mij en kijken ze mij met grote ogen aan. --'
    Dat ken ik o0


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    haha :'DD
    toch wel vet x'D