• Die worden steeds asocialer ;x vind ik
    want ze kruipen altijd voor in de winkel terwijl ze alle tijd hebben, Ze rijden mensen vaak bijna aan met die rollators en shit en dan moeten wij uitkijken ;xen ze zeggen altijd dat wij hangjongeren zijn als we alleen al op een bankje zitten te praten, hun doen toch precies hetzelfde ;x

    dus ik vind bejaarden vanaf vandaag best stom, behalve als ze gaan bingo'en dan vind ik ze koel.


    We can only learn to love by loving.

    ik met het met jou eens. (cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja ach.. wat doe je eraan x)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Presies,voor ouderen moeten we altijd opstaan(in de bus enzo) maar voor een jongeren die niet lang kan staan niet??


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hun pikken altijd voor bij mij bij de kassa (cat)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Tja Bejaarden zijn gewoon ongeduldig..
    En omdat ze oud zijn denken ze van dat ze alles mogen bijna, ookal hebben ze niks te doen..

    Wij worde later mss ook allemaal zo =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ja ghehe dat klopt wel. In Eindhoven is dat pas eng. Je word van je stoel in de bus afgekat terwijl ze er niet eens naar vragen en ze duwen je gewoon aan de kant enzo :'DD Vet erg :\. Maar ik vind sommige bejaarden nog wel koel. Die eerlijk zeggen wat ze vinden en niet achterbaks zijn enzo, die verdienen nog wel mijn respect :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    JustLikeYou schreef:
    Tja Bejaarden zijn gewoon ongeduldig..
    En omdat ze oud zijn denken ze van dat ze alles mogen bijna, ookal hebben ze niks te doen..

    Wij worde later mss ook allemaal zo =)
    als ik oud en bejaard ben dan speel ik alleen nog bingo dag en nacht :3


    We can only learn to love by loving.

    Bejaarden hebben niets te doen, dus daarom gaan ze maar zeuren!


    Life is hard and then we die

    Gister zat er een chagrijnig te doen tegen me omdat ik niet doorliep in de supermarkt. In plaats van dat ze gewoon es even vraagt: Kun je doorlopen? Maar dat kost te veel moeite, of ze denkt dat er met de nieuwe generatie niet op menselijk niveau te praten valt.


    No growth of the heart is ever a waste

    NenaKerner schreef:
    Ja ghehe dat klopt wel. In Eindhoven is dat pas eng. Je word van je stoel in de bus afgekat terwijl ze er niet eens naar vragen en ze duwen je gewoon aan de kant enzo :'DD Vet erg :\. Maar ik vind sommige bejaarden nog wel koel. Die eerlijk zeggen wat ze vinden en niet achterbaks zijn enzo, die verdienen nog wel mijn respect :Y)(krul)
    MIJN OMA :3 die is vet koel, ondanks dat ze valsspeelt met rummikub. ze is geniaal ;x


    We can only learn to love by loving.

    @Zaitsev, dat zal het hem vast zijn ja :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Helemaal eens met jou!


    dream, dare, fly!

    En daarom heb ik al tijden een hekel aan bejaarden :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sommige bejaarden zijn wel aardig.
    Anderen niet....
    Tjah, je kunt hen toch niet veranderen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Zaitsev schreef:
    Gister zat er een chagrijnig te doen tegen me omdat ik niet doorliep in de supermarkt. In plaats van dat ze gewoon es even vraagt: Kun je doorlopen? Maar dat kost te veel moeite, of ze denkt dat er met de nieuwe generatie niet op menselijk niveau te praten valt.
    Dat is het probleem denk ik.


    Life is hard and then we die