• Wie de fuck is dat en wat heeft iedereen de laatste tijd toch met dat ventje? x.x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Warrior schreef:
    Ik vind hem niet echt bijzonder ofzo.


    I've got you to make me feel stronger.

    Warrior schreef:
    Ik vind hem niet echt bijzonder ofzo.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Inspiration schreef:
    (...)
    whaha, niet echt, doe ik meestal, van het onderwerp afwijken x'D nee ik heb niets met HP, hij bevalt me niet ^^


    Haha hier is der nog 1*zwaait uitbundig met haar hand en negeerd de rare blikken van haar moeder*

    en je hebt geluk dat ik jou mag anders had ik jou ook geslagen met mijn 2jaarliggendebijdestort ballerina(A)
    NIEMAND KOMT AAN HARRY POTTER!*gaat op de bank staan,maar gaat er snel weer af want haar moeder dreigt als ze niet van de bank af gaat ze geen toetje krijgt*

    dus je hebt geluk poepgat xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    Haha hier is der nog 1*zwaait uitbundig met haar hand en negeerd de rare blikken van haar moeder*

    en je hebt geluk dat ik jou mag anders had ik jou ook geslagen met mijn 2jaarliggendebijdestort ballerina(A)
    NIEMAND KOMT AAN HARRY POTTER!*gaat op de bank staan,maar gaat er snel weer af want haar moeder dreigt als ze niet van de bank af gaat ze geen toetje krijgt*

    dus je hebt geluk poepgat xD

    Moehaha, jij slaagt me niet met dat ding, al geluk, ik wil niet blauw zien. en..
    jij bent ook poepgat hoor xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    Moehaha, jij slaagt me niet met dat ding, al geluk, ik wil niet blauw zien. en..
    jij bent ook poepgat hoor xD


    whaha wij zijn samen PoepGaten:P

    owmynwillie!(heb ik zelf bedacht cool heaxD)
    Ik denk nu aan GatenKaas,Wrm maken ze die?
    Ze zeggen ; Ja de Gaten smaken dan beter,
    Maar like WhateBert(ook zelf bedacht xD) sinds wnnr kan je gaten eten dn ?:O


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    whaha wij zijn samen PoepGaten:P

    owmynwillie!(heb ik zelf bedacht cool heaxD)
    Ik denk nu aan GatenKaas,Wrm maken ze die?
    Ze zeggen ; Ja de Gaten smaken dan beter,
    Maar like WhateBert(ook zelf bedacht xD) sinds wnnr kan je gaten eten dn ?:O


    Omyalbertinavanhogenveldeenverder (zelf bedacht) ja, waarom maken ze gatenkaas, voor de kaas groter te laten lijken ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Whatsername schreef:
    Ik moet hem niet :X


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inspiration schreef:
    (...)

    Omyalbertinavanhogenveldeenverder (zelf bedacht) ja, waarom maken ze gatenkaas, voor de kaas groter te laten lijken ^^


    whaha ik heb het nog proberen naar te zeggen maar mijn moeder zit nu echt boos naar me te kijken omdat ik in mezelf lach en omdat ik op de bank ben gaan staan en omdat ik hard op praat xD.

    En eigelijk ook wel oplichters die kaasboeren!Ik koop nooit meer kaas!(eigelijk koop ik nooit kaas maja)

    eigelijk ben ik toe aan een slaapje want ik merk dat mijn humeur al vast naar bed is gegaan....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nou heel simpel.
    Je doet stoer met een paar 'pimps' als Usher in een clip, vervolgens ga je heel schattig en heel hoog zingen (eigen stem vervormd door de computer) over liefde. Dat vind iedere gemiddelde tiener (lees: meisjes-tiener) van ongeveer 14-15 jaar oud ongelofelijk schattig en ze adoreren je daarom ook vrijwel direct en gaan je nummers downloaden/kopen op single/cd. Uiteindelijk kennen ze alleen je nummer 1 hit, maar dat maakt niet uit, want ze zorgen voor geld in het laatje van de grote baas. And that's what it's all about, money girl, money.


    Life is hard and then we die

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    whaha ik heb het nog proberen naar te zeggen maar mijn moeder zit nu echt boos naar me te kijken omdat ik in mezelf lach en omdat ik op de bank ben gaan staan en omdat ik hard op praat xD.

    En eigelijk ook wel oplichters die kaasboeren!Ik koop nooit meer kaas!(eigelijk koop ik nooit kaas maja)

    eigelijk ben ik toe aan een slaapje want ik merk dat mijn humeur al vast naar bed is gegaan....


    ja, geen kaas meer :Y)
    en maak je humeur wakker! =O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)

    ja, geen kaas meer :Y)
    en maak je humeur wakker! =O


    ik bedoelde Humor:P ik schreef het ff verkeerd xD

    vanaf nu alleen nog maar SALAMI!ookal ga je daarvan uit je bekkie spekkie stinken :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Frontpage schreef:
    Hij ziet eruit als een twaalf jarige en zingt als een twaaljarige, voor de rest geen commentaar (:


    Zo denk ik er presies ook over ^_^
    Een vriendin van mij stuurde een link van een liedje van hem en bla bla bla hij was so hot en cute enzo.Ik kijk eerste 2 minuten van filmpje eerste wat ik tegen haar zeg is.
    Hij lijkt op een 12 jarig ventje o_0


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Justin Bieber is de liefste, schattigste, knapste, leukste, beste, ... zanger, jongen, gast, dude, ... dat er bestaat! He stole my heart! ^^
    En hij is bekend van het liedje "One Time"
    Uitstekend, goed, verslavend, mooi, ... liedje! ^^
    Wat wil je nog meer weten? ^^
    Ohja, hij wordt 16 jaar op 1 maart. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    whaha wij zijn samen PoepGaten:P

    owmynwillie!(heb ik zelf bedacht cool heaxD)
    Ik denk nu aan GatenKaas,Wrm maken ze die?
    Ze zeggen ; Ja de Gaten smaken dan beter,
    Maar like WhateBert(ook zelf bedacht xD) sinds wnnr kan je gaten eten dn ?:O

    De gaten zijn ook het lekkerst! 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat vraag ik me ook dus af pas 4 min geleden wist ik wie het was.
    Ik zie zijn naam telkens staan en denk wie the fuck is dat. We lopen achter meid :)

    X-Neela


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.