• oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb nog nooooit vuurwerk afgeschoten, laat staan dat gezien x). Niet dat ik vuurwerk zelf nog niet gezien heb, bijna elk jaar denk ik zelfs.

    Happy new year everyone (en laat het please minder kuttig zijn dan 2009 n.n)!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen! Laten we Quizlet met zijn allen wat gezelliger en sfeervoller proberen te maken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Yesman. Daar heb ik ook echt zin in! :9~ Vind het alleen wel sneu voor onze puppy want die is nu al helemaal van streek als ze een aantal knallen hoort :')

    Jij, en de rest ook, alvast een heel erg gelukkig nieuwjaar en pas op je handjes! :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    LadyBug schreef:
    Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen! Laten we Quizlet met zijn allen wat gezelliger en sfeervoller proberen te maken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    We zijn bijna weer een decennium verder...
    De tijd lijkt te vliegen opeens...
    Ook al kan voor mijn part 2009 uit de geschiedenis boeken verdwijnen. (persoonlijk (:)

    Ik mag geen vuurwerk aan steken :(


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Ghehehe ook echt heel dramatisch met 'de oliebollen mix is op'. Nou jij heel veel plezier met vuurwerk afsteken vanavond. Zorg wel dat je alle 10 je vingers nog overhebt als je de volgende dag weer wakker word :'D :Y)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Wij steken geen vuurwerk af, maar ik heb wel zin in vanavond :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Tis al weer bijna 2010..
    De tijd ga echt veel te rap, ni leuk =(


    Stop wishing, Start doing..

    Ik steek alles vanavond pas af ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    LadyBug schreef:
    Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen! Laten we Quizlet met zijn allen wat gezelliger en sfeervoller proberen te maken.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik hou niet zo van vuurwerk, ik vind het stinken en saai....


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik moet ook nog beginnen met vuurwerk. Ik lig hier halfdood op de bank en heb geen zin om op te staan


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    LadyBug schreef:
    Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen! Laten we Quizlet met zijn allen wat gezelliger en sfeervoller proberen te maken.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vandaag???
    Op het pleintje vlak waar in woon is al de hele week iemand vuurwerk aan het afschieten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    haha mijn moeder heeft echt heel veel oliebollenmix gekocht ;x


    We can only learn to love by loving.