• Lieve
    xLittleGirlx & XPages & RememberXMe & Crush.Dit is het dan het einde van de wedstreid.Jullie hebben je uiterste best gedaan heb ik gezien aan de foto's.Maarja er kan er maar 1 tje winnen natuurlijk.Ik wil eerst jullie bedanken voor jullie deelname in mijn wedstreid dus bij deze bedankt.Om een lang verhaal kort te houden maak ik nu maar bekent wie de winaar is.

De winnaar van de Fotowedstreid is......

RememberxMe!
    Gefeliciteerd!
    Ik heb een paar dingen uitgekozen die ej mag kiezen als prijs ofzo xD.

-Een rol in mijn volgende storie*Hoofdrol*
    -Een plek op mijn Profiel.

Ik wou er ook neer zetten dat je wat in de spotlight mocht zetten maar ik heb geen beltegoed meer x'D.

En de anderen ook super goed gedaan hoor!
    Jullie mogen trots zijn op jullie zelf.<3
    Xx.

[ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 18:09 ]

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

xPAGES schreef:
    (...)

Krijg je er bericht van als er een opdracht is gepost, of moet je dat net zoals bij de schrijfwedstrijden zelf in de gaten houden hier?

Nee je moet zelf de topic in de gaten houden.
    Ik schop de topic omhoog als er een nieuwe opdracht is.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

ik doe ook mee :]

Hope goes lost but never dies.

Count me in!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Kan ik ook meedoen ??

Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

Sorry iedereen dat eht zo lang duurt hoor,Maat oud & nieuw enzo en mijn vriend kwam slapen.Maarja nu heb ik weer alle tijd,Ik ga weer snel aan de slag.

RememberXme schreef:
    Kan ik ook meedoen ??

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

De eerste opdracht is bekent!

Succ6 allemaal.

http://www.quizlet.nl/foto.php?id=148541Niet zo handig want Quizlet zit te kutten met die foto's, weet dus niet zeker of je hem wel kunt zien. Waar moet ik hem anders uploaden?

This is how we like to do it in the murder scene.

xPAGES schreef:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=148541Niet zo handig want Quizlet zit te kutten met die foto's, weet dus niet zeker of je hem wel kunt zien. Waar moet ik hem anders uploaden?

Ja q is moeilijk ana het doen met die fotos ja.

xPAGES schreef:

als die foto het bij mij niet doet, zet ik hem altijd eerst op hyves, dan opslaan via hyves, dan op q zetten, en dan verwijderen op hyves. x'3
    en dan doet hij het wel. ;'3

Smiling but close to tears.

STARDUSTx schreef:
    (...)

als die foto het bij mij niet doet, zet ik hem altijd eerst op hyves, dan opslaan via hyves, dan op q zetten, en dan verwijderen op hyves. x'3
    en dan doet hij het wel. ;'3

Oke^^

ik wil wel meedoen.. ^.^
    waarschuw eff. als ik erbij zit.
    xoxo

<33333

KLIK Ik kon hem niet op Q zetten dus hij staat op mijn myspace ;)

Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

Nog 2 dagen :)