• Hebben jullie ook zo'n vader of moeder die precies uit een holbewoners-gezin kwam ? Ik erger me er dood aan. Mijn vader denkt dat ik nog een kleuter ben, en voor het minste begint ie te flippen tegen me. Zo belde me er gisterenavond een vriend op, en m'n vader was helemaal aan het schreeuwen dat ik geen respect heb, en dat ik 14jaar ben, en nu al een rotkind. Terwijl ik gewoon aan het telefoneren was.. Ik ging dus maar slapen, toen stormde hij m'n kamer in, en begon ie weer. En zei ie; nog eén keer die rottelefoon en ik breek hem in duizend stukjes en blabla. zulke dingen gebeuren hier dagelijks. Ik was dus van plan hem te negeren. Maar daarnet ging ik dus in de sofa zitten, en kwam ie naast me en begon ie de hele tijd me te knuffelen enzo, alsof hij 'sorry' wou zeggen, maar dat woord kwam er niet uit =,=
    -wat moet ik doen? hem negeren of naar holbewoner-regels luisteren ?
    - en is er nog iemand met zo'n vader/moeder?


    Life begins at the end of your comfort zone

    -praat er met hem over
    -iedereen heeft andere regels thuis


    All was well.

    Mijn ouders zijn wel streng, maar gelukkig niet zo streng en ouderwets.
    Maar ik ben het met Kingdom eens: ik zou er eens met hem over praten.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik woon bij mijn opa en oma, nou die zijn pas ouderwets. .___. Vreselijk.
    maar gewoon erover praten. =)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Unfaltering schreef:
    Mijn ouders zijn wel streng, maar gelukkig niet zo streng en ouderwets.
    Maar ik ben het met Kingdom eens: ik zou er eens met hem over praten.

    Ik weet het, dat leek me ook hetbeste.
    Maar mijn vader luistert nooit.
    Dus maakt hij het wel moeilijk..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Mijn papa ìs oud. Zelfs al op pensioen. En daardoor kent hij alleen de regels van vroeger. Bij mij is het net hetzelfde, behalve die knuffels. En zelf weet ik ook geen raad. Meer omdat bij mij praten niet helpt. Daar word mijn papa juist kwader van.

    Ik doe nu gewoon wat ze vragen en wacht af totdat ik meer mag. Ik denk dat dat ook zou helpen bij jou. Maar je kan nog altijd proberen te praten. Je ouders zullen er vast een reden voor hebben om zo te doen tegen je? Waarschijnlijk ziet hij niet graag hoe rap zijn dochter groot word en is hij overbezorgd? Bij mij is het toch zo.. Maar in ieder geval, praten kan nooit kwaad en als hij kwaad word, zoals hij bij mij doet, zou ik me er bij neerleggen en afwachten. Dat is denk ik het enige wat je kan doen..

    Veel succes! (; x


    You'll never dream alone. <3

    Mijn ouders zijn niet oud, en niet ouderwets. M'n moeder al helemaal niet. Maar mijn vader heeft ook het probleem, dat hij lief probeert te zijn, en dan geeft ie me een knuffel, maar niet een warme of zo, maar meer eentje van: 'ik ben je vader dus ik moet je zo nu en dan knuffelen, het moet dan maar'. Doet hij natuurlijk niet expres, maar het is vervelend.


    Als je maar een ananas hebt..

    Mijn ma komt uit een holbewonersgezin vind ik. En met haar valt gewoon niet te praten, dus ik weet wel wat je meemaakt. En ik weet helaas niets dat je er tegen kunt doen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn ouders zijn niet zó streng, maar als ik weg wil ofzo moet ik het wel eerst vragen. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn vader is vooral heel beschermend, in alles. Ik mag bijna niks, en eerlijk waar mijn zusjes die toch echt veel jonger zijn mogen meer als mij. Soms kan hij echt oprotten met zijn regels, maar ik weet ook wel waarom hij het doet. Maar toch wil ik wel wat meer vrijheid. Wat hij me toch nooit zal geven, maarja. En ja ik ken het, mijn vader en ik hebben vaak ruzie. Maarja niks aan te doen...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.