• toen zei ze zo: 'Nou, ik wilde even weten wanneer je naar de ortho moet. Dan schrijf ik het even in mijn agenda en kijk ik of ik mee kan.' Ik pak dat kaartje met de datum erop, zegt ze opeens: 'Oeeeeh, ik moet opeens heel nodig naar de wc! Wacht even hoor.' En toen was ik 5 minuten aan het wachten. :'D
    Haha. Oké, het klinkt minder leuk als je het nu leest. Maar het was wel grappig. JA.
    Ook andere rare/grappige ouder incidenten gehad?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, zo kan het dus ook. Gelukkig nam ze de telefoon niet mee naar de wc..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    'Ghehe, vet mooie actie van je moeder. Ik maak zoiets niet echt mee, althans niet dat ik me dan kan herinneren. 8D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Haha, dat klinkt grappig. :')

    Ik ging joggen met mijn moeder. Ze had de iPod van mijn broer mee en zat luidkeels mee te zingen, héél vals en met de verkeerde tekst erbij. Dan deed ze er nog bewegingen bij ook. Ik dacht dat ik doodging van schaamte ;x


    Only losers can act the way you do

    Haha, dankzij jou ging ik even kijken wanneer ik naar de ortho moest. 3 maart pas weer 8D

    Maar nee, zulke dingen heb ik nog niet meegemaakt o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    hahaha, nee denk ik ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Wij waren zo in een restaurant en mijn mama vroeg om één of andere reden, 'hoe oud zijn ik en papa samen.' En ik ging dan van 'Vertel het me.' En toen mijn mama; 'Ik gelooooooof, dat ik 45, toch? :o' echt zo heel verbaasd :'DD Die weet haar eigen leeftijd niet eens. En toen vroeg ik iets van 'Waarom weet je je leeftijd niet?' Dan zei ze 'Ja, ik ben al zo oud dat ik er een jaar over doe om achter mijn leeftijd te komen.' Ik lag echt van de stoel af ;x


    All was well.

    Kingdom schreef:
    Wij waren zo in een restaurant en mijn mama vroeg om één of andere reden, 'hoe oud zijn ik en papa samen.' En ik ging dan van 'Vertel het me.' En toen mijn mama; 'Ik gelooooooof, dat ik 45, toch? :o' echt zo heel verbaasd :'DD Die weet haar eigen leeftijd niet eens. En toen vroeg ik iets van 'Waarom weet je je leeftijd niet?' Dan zei ze 'Ja, ik ben al zo oud dat ik er een jaar over doe om achter mijn leeftijd te komen.' Ik lag echt van de stoel af ;x

    Hahahahhaa.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OverMyHead schreef:
    Haha, dankzij jou ging ik even kijken wanneer ik naar de ortho moest. 3 maart pas weer 8D

    Maar nee, zulke dingen heb ik nog niet meegemaakt o_O

    Wat moet jij bij de ortho doen?
    Ik moet twee keer, op maandag veertjes erin laten zetten en dan woensdag om 1 uur -jeeeej weg van school- de spin laten passen. Brrr. :\


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?