• Mensen die hun profiel eecht gewoon in te veel kleuren heb. of alles is zwart en vervolgens uit mag gaan zoeken wat waar zit! Die kleurtjes irriteer ik me echt gewoon dood aan bij sommige mensen neit maar sommige net de regenboog..

    sorry moest er uit.

    Waar irriteren julie je aan?


    Some angels have no wings.

    BrééézáááH T@@l, of hoe je ook op die manier moet typen.
    Verhalen die zo geschreven worden Piet: BLUB.
    Inderdaad teveel kleur, op een profiel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dan kan je op 'verberg template' drukken ;)

    Ik irriteer me atm aan het feit dat ik mijn wekker wel ingesteld maar niet aangezet heb, waardoor ik me 2,5 uur verslapen heb :@


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik erger me aan mensen die op het forum die verschillende lettertypes gebruiken, dat maakt het heel onoverzichtelijk.


    ps. je kunt je niet aan iets irriteren. Iets/iemand kan jou irriteren. (sorry moest er ook uit :P)


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    ps. je kunt je niet aan iets irriteren. Iets/iemand kan jou irriteren. (sorry moest er ook uit )


    Na 3 keer de zin over gelezen hebben snap ik hem. Jah daar heb je punt wel;)


    Some angels have no wings.

    Ik irriteer me aan de ik-irriteer-me-aan-topics. Grapje.
    Ik irriteer me aan de mensen die alleen maar aan zichzelf denken en dat niet doorhebben.


    I recycle my thoughts.

    Ik irriteer me echt aan veel dingen ;x
    Maar die ga ik nu niet opsommen, want dan ben ik morgen nog bezig.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik irriteer me aan die breezer taal,
    En, heeft mijn profiel 'tevee;' kleurtjes? ôo


    Smiling but close to tears.

    STARDUSTx schreef:
    Ik irriteer me aan die breezer taal,
    En, heeft mijn profiel 'tevee;' kleurtjes? ôo


    Nee, de jouwe vind ik mooi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Nee, de jouwe vind ik mooi.


    Oke, dankje. (:


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het zo irritant als mensen voor een opening gaan staan waardoor je er niet door kunt (6)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik irriteer me aan mensen die geen ABN schijven. Of mensen die niet goed Nederlands kunnen praten. Of verhalen met een stuk 30 personages. En ik irriteer me aan mensen die zich aanstellen. Kan er gewoon niks aan doen, aan die dingen irriteer ik me echt.


    Proud.

    Sletlog! dat zijn meisjes die op Netlog foto's van hun zetten ongeveer naakt. En dan tekstjes als deze eronder zetten;
    'Iiii wiiiish Iiii há@@@áád áaaé bóóiiii'
    ja dahaag
    breezahtaal dude ;3

    Ik vind veel kleurtjes juist vrolijk. (:
    Maar tja.. Ik irriteer me aan muggen als ik in mijn bed lig en wil slapen. Aan mijn moeder die zegt dat ik mijn kamer moet opruimen. Aan het huiswerk dat ik nog moet doen. Aan het feit dat ik ging schaatsen met mn crush en vrienden maar toch gaat hij niet mee. Ik irriteer me aan breezer taal. Ik irriteer me aan mensen die een map op hun hyves hebben met 'Ik:$' of '*naam*' etc. en denken dat ze geweldig en alles zijn, terwijl niemand perfect is. En zo kan ik nog wel doorgaan. (':
    Oké, nu kom ik over als een geirriteerd mens, haha. Maar dat ben ik niet hoor. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vigilante schreef:
    Sletlog! dat zijn meisjes die op Netlog foto's van hun zetten ongeveer naakt. En dan tekstjes als deze eronder zetten;
    'Iiii wiiiish Iiii há@@@áád áaaé bóóiiii'
    ja dahaag
    breezahtaal dude ;3
    Sletlog :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Spellingsfouten
    (het is ik hou van je ipv ik houdt..)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 20:44 ]


    rules don't stop me