• We gingen even op youtube kijken naar aanleiding van een topic over Attention, om die even te luisteren. Dus ik (Nikki) druk op het liedje maar we horen niets. Kom ik erachter dat het geluid uitstaat, zet ik die aan en klint het voor geen meter, serieus! Dus zet ik hem weer uit, gaat de muziek gewoon door! En niet eens het liedje van Youtube. Wij overal zoeken, het geluid kwam echt uit de laptop maar er zat niets ingeplugt, er stond ook niets aan, ook niet bij Windows Taakbeheer. Uiteindelijk kwamen we erachter dat het een liedje van Linkin Park was en die speelde steeds opnieuw af, bij Windows Taakbeheer heb je dus processen, en daar stond windows media player tussen. Toen we die uitdeden ging de muziek ineens weg, konden we alsnog normaal attention luisteren x_x
    En toen wassie om aan te horen.


    I'm a barbie, let's go party.

    Dat heb ik ook wel eens gehad. Ik mijn halve computer afzoeken waar het liedje nou vandaan kwam :'D Stond er ergens een heel klein muziekbalkje op mijn achtergrond ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahhaa, achja, zo'n acties maken het leven toch leuk? :'D

    Hahaha ;D


    Protège moi de mes désirs.

    Lol dat had ik laatst ook was ik iets in media player aan het luisteren en dat was ik zat. Dus ik media player sluiten, bleef de muziek gewoon door gaan. Ik Taakbeheer openen stond tie er niet bij. Ik eerst zo van WTF? O.o Gelukkig bedacht ik me redelijk snel om ook bij processen te kijken. :P Toen was probleem over. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.