• ja,,,, dat ik niet zo arogant ben als ik lijk''. Ja serieus mijn mond viel open. (Ik heb nogal vaak ruzie gehad op school met andere groepjes, en nu heb ik bijna met iedereen over.) En toen zei zo'n meisje, jij bent vet aardig, ik dacht dat je dik vet arogant was. < Ja zo kreeg ik het echt te horen xd
    Niet dat ik het echt supper erg vind. Maar dit hoor ik bijna elke keer als ik met iemand de ruzie bijleg. Ik ben het zat dat mensen me beoordelen over mijn uiterlijk, (ik ben meisjesachtig, so what?) En dan denken andere gelijk van, arogantie. (moest ik ff kwijt, srry als het zeurig klinkt.)

    En wat hebben mensen wel eens tegen jou gezegd?


    You can run but not hide

    Mensen denken altijd dat ik boos kijk. Enorm irritant. En mensen dachten ook altijd dat ik enorm arrogant was. Maar die mensen die dat dachten zijn nu m'n beste vrienden. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mensen denken vreemd genoeg altijd dat ik onaardig, ongeinteresseerd, sarcastisch en bovendien ook nog een slechte vriendin ben. ...Snap niet hoe ze eraan komen, en dat is echt geen sarcasme. P:


    You move me ......... Kurt

    ik denk ook wel eens dat mensen dat denken omdat ik blond ben. haat domblondje-moppen

    zoveel dingen x'D
    maar niet dat ik arrogant ben ofzo =3
    mij praten ze meestal na =3
    -haat aan haar "baby"stem-
    maar bij mij bedoelen ze het niet gemeen ofzo,
    teminste dat denk ik..=3
    maar anders i don't care, ik ben ik :Y)

    Ja ik heb ook al eens zoiets gehoort


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mensen zien mij altijd als een arrogant meisje of als een irritante kleuter die áltijd vrolijk is en overal grapjes over maakt. nou beide ben ik niet.


    We can only learn to love by loving.

    Mensen uit mijn klas denken dat ik een stil, saai en eenzaam meisje ben, die nooit haar eigen mening laat horen. En ze vinden me nogal raar omdat ik vreemde humor heb.
    Maar ik ben eigenlijk het tegenovergestelde. Ik lach elke pauze en ik heb, al zeg ik het zelf, best veel vrienden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je zegt dat je meisjesachtig bent, maar je bent toch een meisje? (':
    Nuu klinkt het of als je een meisje bent, dat je dan arrogant bent...
    Zo is de halve wereld dus arrogant?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Vele zeggen dat toen ze me eerst zagen dat ik zo een stil iemand leek die altijd studeert. Wat eigenlijk helemaal niet waar is. Als er iets is zal ik mijn mond wel open trekken xd Maar nu zeggen ze dat ik agressief ben Ö


    It's all for you, my butterfly.

    Sehnsucht schreef:
    Je zegt dat je meisjesachtig bent, maar je bent toch een meisje? (':
    Nuu klinkt het of als je een meisje bent, dat je dan arrogant bent...
    Zo is de halve wereld dus arrogant?


    Je hebt mijn mond dichtgesnoerd :''D
    Nee maar ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen :) Maar iedereen noemt me ook al barbie enzo. -.-

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 18:50 ]


    You can run but not hide

    Haha dat had ik ook, ging die schooljaar naar een andere school dus ook een nieuwe klas. En in het begin dacht iedereen dat ik een asociale, arrogante bitch was en uiteindelijk namen ze het allemaal terug:Y)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Sehnsucht schreef:
    Je zegt dat je meisjesachtig bent, maar je bent toch een meisje? (':
    Nuu klinkt het of als je een meisje bent, dat je dan arrogant bent...
    Zo is de halve wereld dus arrogant?

    Met meisjesachtig bedoelt ze huppelkut, zoals sommige het wel eens noemen. :')

    Dazzled schreef:
    (...)
    Met meisjesachtig bedoelt ze huppelkut, zoals sommige het wel eens noemen. :')


    Ja zo x)


    You can run but not hide

    Clouds schreef:
    Vele zeggen dat toen ze me eerst zagen dat ik zo een stil iemand leek die altijd studeert. Wat eigenlijk helemaal niet waar is. Als er iets is zal ik mijn mond wel open trekken xd Maar nu zeggen ze dat ik agressief ben Ö


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik weet niet wat mensen van me vinden. Ik denk dat ze me raar vinden omdat ik altijd heel stil ben en een nogal hele kleurrijke stijl heb qua kleding. En ik heb ook wel eens van iemand gehoort dat een 'vriendin' me vreemd vond. Mijn broertje zegt btw wel 5x op een dag dat ik een dom blondje ben. Ook leuk om te horen als je je te pletter leert op het vwo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.