• Ik blijf bij mijn mening maar dit was wel héél dom van mij, om een topic over zoiets te starten.

    Slotje, alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 18:53 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Zolang het niet grof is, heb ik er geen probleem mee. Ieder z'n eigen gevoelens en gedachtes, toch? ^^

    Laat ze gewoon?
    Jij vindt dat irritant maar die mensen die Kerst vreselijk vinden maken er geen speciaal topic over, jij wel, dus mensen kunnen ook dát weer irritant vinden.
    Ik richt nu niet alles op jou hoor, het gaat om het algemeen. Er wordt gewoon heel erg afgekat op andermans mening(en). Helaas..

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 18:00 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Laat ze gewoon?
    Jij vindt dat irritant maar die mensen die Kerst vreselijk vinden maken er geen speciaal topic over, jij wel, dus mensen kunnen ook dát weer irritant vinden.
    Ik richt nu niet alles op jou hoor, het gaat om het algemeen. Er wordt gewoon heel erg afgekat op andermans mening(en). Helaas..


    .

    Ze mogen toch wel hun hart luchten??


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Bovendien zie ik geen reden waarom mensen dat niet zouden mogen zeggen. Er is toch niets mis mee? Het is een mening, die zou gewoon gerespecteerd moeten worden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Bovendien zie ik geen reden waarom mensen dat niet zouden mogen zeggen. Er is toch niets mis mee? Het is een mening, die zou gewoon gerespecteerd moeten worden.


    we've only said goodbye with words

    Asylum schreef:
    Bovendien zie ik geen reden waarom mensen dat niet zouden mogen zeggen. Er is toch niets mis mee? Het is een mening, die zou gewoon gerespecteerd moeten worden.
    Ja, maar het forum hoeft er niet mee overspoeld te worden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil nu niet vervelend zijn ofzo, maar van zulke topics krijg je nu juist discussies. Iedereen loopt telkens van 'de sfeer op Quizlet is niet leuk meer'.
    Je kunt ook gewoon niet in een topic reageren als het je niet aanstaat, of gewoon je mening geven zonder dingen af te kraken/verbieden.

    Niets tegen de maker van dit topic hoor ofzo, want ik snap best wat je bedoelt. Voor mensen die wel van Kerst houden is het niet echt leuk om te lezen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb er geen gelezen.. Ik hou van kerst. (: Hoewel het dit jaar iets minder is, daar hoor je mij ook niet over.


    You move me ......... Kurt

    Rosebeat schreef:
    Ik wil nu niet vervelend zijn ofzo, maar van zulke topics krijg je nu juist discussies. Iedereen loopt telkens van 'de sfeer op Quizlet is niet leuk meer'.
    Je kunt ook gewoon niet in een topic reageren als het je niet aanstaat, of gewoon je mening geven zonder dingen af te kraken/verbieden.

    Niets tegen de maker van dit topic hoor ofzo, want ik snap best wat je bedoelt. Voor mensen die wel van Kerst houden is het niet echt leuk om te lezen.
    Ik weet het, dit klinkt nu best dom van me maar: Nadat ik dit topic startte had ik pas door dat er van dit juist discussies komen. Echt dom van me, maar zoiets heb ik meestal. Ik heb het pas later door. ,_,


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    (...)Ik weet het, dit klinkt nu best dom van me maar: Nadat ik dit topic startte had ik pas door dat er van dit juist discussies komen. Echt dom van me, maar zoiets heb ik meestal. Ik heb het pas later door. ,_,

    Kan iedereen gebeuren ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet zo slimme Sem :Y)

    Maar ik vind het eerlijk gezegd ook wel irritant, want sommige mensen stellen zich best wel aan. Anderen daarentegen hebben wel een geldige reden om kerst te haten...
    Ik vind kerst ook geweldig 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.