Laat ze gewoon?
Jij vindt dat irritant maar die mensen die Kerst vreselijk vinden maken er geen speciaal topic over, jij wel, dus mensen kunnen ook dát weer irritant vinden.
Ik richt nu niet alles op jou hoor, het gaat om het algemeen. Er wordt gewoon heel erg afgekat op andermans mening(en). Helaas..
Asylum schreef: Laat ze gewoon?
Jij vindt dat irritant maar die mensen die Kerst vreselijk vinden maken er geen speciaal topic over, jij wel, dus mensen kunnen ook dát weer irritant vinden.
Ik richt nu niet alles op jou hoor, het gaat om het algemeen. Er wordt gewoon heel erg afgekat op andermans mening(en). Helaas..
Bovendien zie ik geen reden waarom mensen dat niet zouden mogen zeggen. Er is toch niets mis mee? Het is een mening, die zou gewoon gerespecteerd moeten worden.
Asylum schreef: Bovendien zie ik geen reden waarom mensen dat niet zouden mogen zeggen. Er is toch niets mis mee? Het is een mening, die zou gewoon gerespecteerd moeten worden.
Asylum schreef: Bovendien zie ik geen reden waarom mensen dat niet zouden mogen zeggen. Er is toch niets mis mee? Het is een mening, die zou gewoon gerespecteerd moeten worden.
Ja, maar het forum hoeft er niet mee overspoeld te worden.
Ik wil nu niet vervelend zijn ofzo, maar van zulke topics krijg je nu juist discussies. Iedereen loopt telkens van 'de sfeer op Quizlet is niet leuk meer'.
Je kunt ook gewoon niet in een topic reageren als het je niet aanstaat, of gewoon je mening geven zonder dingen af te kraken/verbieden.
Niets tegen de maker van dit topic hoor ofzo, want ik snap best wat je bedoelt. Voor mensen die wel van Kerst houden is het niet echt leuk om te lezen.
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Rosebeat schreef: Ik wil nu niet vervelend zijn ofzo, maar van zulke topics krijg je nu juist discussies. Iedereen loopt telkens van 'de sfeer op Quizlet is niet leuk meer'.
Je kunt ook gewoon niet in een topic reageren als het je niet aanstaat, of gewoon je mening geven zonder dingen af te kraken/verbieden.
Niets tegen de maker van dit topic hoor ofzo, want ik snap best wat je bedoelt. Voor mensen die wel van Kerst houden is het niet echt leuk om te lezen.
Ik weet het, dit klinkt nu best dom van me maar: Nadat ik dit topic startte had ik pas door dat er van dit juist discussies komen. Echt dom van me, maar zoiets heb ik meestal. Ik heb het pas later door. ,_,
Shambhala schreef:
(...)Ik weet het, dit klinkt nu best dom van me maar: Nadat ik dit topic startte had ik pas door dat er van dit juist discussies komen. Echt dom van me, maar zoiets heb ik meestal. Ik heb het pas later door. ,_,
Kan iedereen gebeuren
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Maar ik vind het eerlijk gezegd ook wel irritant, want sommige mensen stellen zich best wel aan. Anderen daarentegen hebben wel een geldige reden om kerst te haten...
Ik vind kerst ook geweldig 8D