• Ik weet niet of het al voorgesteld is, of iets soortgelijks, maar toch suggereer ik het! d:

    Mijn suggestie is om een apart onderdeel in het promotiegedeelte van het forum te zetten voor foto's te promoten. (:

    Voor of tegen?

    Edit: Aan alle mensen die zeggen dat Q. een site is voor quizzen en verhalen;
    1. Het was oorspronkelijk alleen voor quizzen en nu zijn stories zelfs populairder.
    2. Als de site enkel voor quizzen en verhalen is, waarrom is er dan überhaupt een fotoboek en kan iedereen foto's plaatsen?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 16:54 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Maar dat mag toch niet?
    Ach er mag zoveel niet. Het gebeurt toch wel.


    when words fail, music speaks.

    En over jou edit: ik vind het nog steeds onzin. Als mensen jou foto's willen zien dan gaan ze er zelf wel naar op zoek, hoezo ga je reclame maken voor foto's? Dat kan niet eens op hyves. .__.


    when words fail, music speaks.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Dan zouden alle mensen die foto's uploadn hier, tenminste eens een reactie krijgen, want andrs kijkt niemand er toch naar en zijn ze pas echt NUTteloos. (:


    Ik vind het niet een slecht idee hoor, maar kijk. Dit is een site voor quizen en verhalen. Foto's zijn leuk voor vrienden die je op quizlet hebt, zodat die gene een beeld krijgen van wie je bent of wat voor een humor je hebt, waar je van houdt en ga zo maar verder.

    Ik zie gewoon niet in waarom je persé een foto van jezelf zo moeten promoten, tenzij je heel graag reacties wilt als: 'Zeg, wat ben jij een lekker ding!'

    Zeg nou eerlijk, zou jij op foto's reageren als ze gepromoot worden?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Tegen. Het heeft geen nut, het gaat alleen om die domme views, populariteitswedstrijd. Dat vind ik zo achtelijk. Als je een speciale foto hebt ofzo dan post iedereen dat toch gewoon bij Stamcafé.


    I need you like a heart needs a beat

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Ik zie gewoon niet in waarom je persé een foto van jezelf zo moeten promoten, tenzij je heel graag reacties wilt als: 'Zeg, wat ben jij een lekker ding!'

    Zeg nou eerlijk, zou jij op foto's reageren als ze gepromoot worden?
    Dan zijn de reacties toch niet eens meer spontaan en gemeend.


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    En over jou edit: ik vind het nog steeds onzin. Als mensen jou foto's willen zien dan gaan ze er zelf wel naar op zoek, hoezo ga je reclame maken voor foto's? Dat kan niet eens op hyves. .__.


    Ik heb geen hyves, want ik ben van BE, maar netlog is iets soortgelijks.
    Als je gewoon de link kopieert en dan via msn aan je vrienden toont, dan kan je ze toch laten zien?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Dan zijn de reacties toch niet eens meer spontaan en gemeend.


    Nee inderdaad. Ik ben bang dat er dan wedstrijdjes komen als: 'Wie heeft het meeste reacties?'

    Ik heb geen hyves, want ik ben van BE, maar netlog is iets soortgelijks.
    Als je gewoon de link kopieert en dan via msn aan je vrienden toont, dan kan je ze toch laten zien?

    Maar deze link kun je toch ook plakken en aan vrienden laten zien?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Tegen. Het heeft geen nut, het gaat alleen om die domme views, populariteitswedstrijd. Dat vind ik zo achtelijk. Als je een speciale foto hebt ofzo dan post iedereen dat toch gewoon bij Stamcafé.


    + Ik maak hier stories omdat ik wil schrijven en mijn schrijfstijl te verbeteren. Tuurlijk is het leuk om reacties te krijgen, maar ik wil er enkel gemeende.
    Voor die foto's ga je inderdaad beter naar Hyves of Netlog.

    Dus ik ben ook tegen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Ik vind het niet een slecht idee hoor, maar kijk. Dit is een site voor quizen en verhalen. Foto's zijn leuk voor vrienden die je op quizlet hebt, zodat die gene een beeld krijgen van wie je bent of wat voor een humor je hebt, waar je van houdt en ga zo maar verder.

    Ik zie gewoon niet in waarom je persé een foto van jezelf zo moeten promoten, tenzij je heel graag reacties wilt als: 'Zeg, wat ben jij een lekker ding!'

    Zeg nou eerlijk, zou jij op foto's reageren als ze gepromoot worden?


    ja, ik zou dat doen. Hangt er natuurlijk vanaf wat voor foto.
    Ik ga inderdaad ook niet reageren op foto's van mensen die enkel hebberig zijn achter comments, maar wel op foto's waar mensen bijvoorbeeld een nieuw kapsel hebben en je mening vragen.
    Of dat ze een nieuw kapsel willen hebben en een foto plaatsen als voorbeeld en dan vragen of het een goed idee is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Ik heb geen hyves, want ik ben van BE, maar netlog is iets soortgelijks.
    Als je gewoon de link kopieert en dan via msn aan je vrienden toont, dan kan je ze toch laten zien?
    Ja dan doe je dat toch? Ik bedoel, mensen die jou niet mogen die gaan echt niet aardig op je foto's reageren hoor, serieus niet.


    when words fail, music speaks.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    ja, ik zou dat doen. Hangt er natuurlijk vanaf wat voor foto.
    Ik ga inderdaad ook niet reageren op foto's van mensen die enkel hebberig zijn achter comments, maar wel op foto's waar mensen bijvoorbeeld een nieuw kapsel hebben en je mening vragen.
    Of dat ze een nieuw kapsel willen hebben en een foto plaatsen als voorbeeld en dan vragen of het een goed idee is.


    Ja, maar zulke topics zijn er al? Die staan vaak bij lifestyle me als titel: 'Welk kapsel zal ik nemen?' of 'staat dit kapsel wel goed?'


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    ja, ik zou dat doen. Hangt er natuurlijk vanaf wat voor foto.
    Ik ga inderdaad ook niet reageren op foto's van mensen die enkel hebberig zijn achter comments, maar wel op foto's waar mensen bijvoorbeeld een nieuw kapsel hebben en je mening vragen.
    Of dat ze een nieuw kapsel willen hebben en een foto plaatsen als voorbeeld en dan vragen of het een goed idee is.


    Dat gebeurt nu toch al in stamcafé en lifestyle?
    En toch niet zo massaal dat fotos promoten een noodzaak wordt.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 17:08 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Onderbroek schreef:
    Nee inderdaad. Ik ben bang dat er dan wedstrijdjes komen als: 'Wie heeft het meeste reacties?'


    Dat had ik in het begin van de stories ook.
    Maar nu niet meer. Ik vind dat dat best nog meevalt. Er zijn natuurlijk zo'n mensen, maar niet alle quizletters zijn zo.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 17:08 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bellarayne schreef:
    (...)

    + Ik maak hier stories omdat ik wil schrijven en mijn schrijfstijl te verbeteren. Tuurlijk is het leuk om reacties te krijgen, maar ik wil er enkel gemeende.
    Voor die foto's ga je inderdaad beter naar Hyves of Netlog.

    Dus ik ben ook tegen.
    Idd. Hier op quizlet zet ik ook geen foto's van mij en vrienden, en maar een paar foto's van mezelf. Idd quizlet is voor quizzen en sinds kort voor verhalen. Niet voor foto's dat fotoboek is voor als je jezelf wil laten zien, dan kunnen mensen zien wie ze voor zich hebben.


    when words fail, music speaks.

    eerlijk gezegt ben ik tegen. waarom foto's promoten? het heeft niet veel nut vind ik, tenzij je op reacties uit bent.


    We can only learn to love by loving.