• Ja, een vriendin van mij moest kerstavond haar telefoon inleveren, en krijgt hem morgen terug. Ze mag niet op de computer. Ze moest haar iPod inleveren, en de sleutels van haar scooter. Allemaal omdat het kerst is. Be-lach-e-lijk. Ze moet nu de hele dag onder zitten, in een jurkje, waar ze een hekel aan heeft. Met een fake-smile op haar gezicht. Serieus, ik heb echt medelijden met haar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    =0 Das echt vet ziek. Kerst gaat toch om gezelligheid 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Clarity schreef:
    =0 Das echt vet ziek. Kerst gaat toch om gezelligheid 0o


    Volgens mij wel, maar nu is ze waarschijnlijk hartstikke chagarijnig. En doet ze alles om haar ouders op stang te jagen, haar kennende.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Omdat het kerstmis is?
    Geez, er scheelt echt wat met haar ouders.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bellarayne schreef:
    Omdat het kerstmis is?
    Geez, er scheelt echt wat met haar ouders.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tis vervelend. Maar het is niet het einde van de wereld. Ik vind de reacties nogal wat overdreven. Tis zo nu en dan ook niet bepaald verkeerd dan jongeren zich eens in de zoveel tijd aanpassen aan de normen en waarden van hun ouders. Vroeger, toen ik nog heel klein was, was het bijvoorbeeld heel normaal dat je alleen zaterdag op de computer mocht een halfuurtje. Of alleen in het weekend televisie. Op zondag bij niemand spelen, etc.


    Wie du mir, so ich dir.

    Moest ik vroeger ook altijd ;x


    We can only learn to love by loving.

    NenaKerner schreef:
    Tis vervelend. Maar het is niet het einde van de wereld. Ik vind de reacties nogal wat overdreven. Tis zo nu en dan ook niet bepaald verkeerd dan jongeren zich eens in de zoveel tijd aanpassen aan de normen en waarden van hun ouders. Vroeger, toen ik nog heel klein was, was het bijvoorbeeld heel normaal dat je alleen zaterdag op de computer mocht een halfuurtje. Of alleen in het weekend televisie. Op zondag bij niemand spelen, etc.

    Yup, dat weet ik ook nog van vroeger. Dus ik sluit me hier bij aan. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    NenaKerner schreef:
    Tis vervelend. Maar het is niet het einde van de wereld. Ik vind de reacties nogal wat overdreven. Tis zo nu en dan ook niet bepaald verkeerd dan jongeren zich eens in de zoveel tijd aanpassen aan de normen en waarden van hun ouders. Vroeger, toen ik nog heel klein was, was het bijvoorbeeld heel normaal dat je alleen zaterdag op de computer mocht een halfuurtje. Of alleen in het weekend televisie. Op zondag bij niemand spelen, etc.
    dat mochten mijn vriendinnetjes nooit zondag spelen en dan was ik helemaal beledigd :3


    We can only learn to love by loving.

    NenaKerner schreef:
    Tis vervelend. Maar het is niet het einde van de wereld. Ik vind de reacties nogal wat overdreven. Tis zo nu en dan ook niet bepaald verkeerd dan jongeren zich eens in de zoveel tijd aanpassen aan de normen en waarden van hun ouders. Vroeger, toen ik nog heel klein was, was het bijvoorbeeld heel normaal dat je alleen zaterdag op de computer mocht een halfuurtje. Of alleen in het weekend televisie. Op zondag bij niemand spelen, etc.


    Ik respecteer mijn ouders wel, maar dan vind ik dat ze mij ook moeten respecteren. Ze moeten je Ipod niet afpakken gewoon als voorzorg. Of de sleutels van je brommer: ze hebben hem je zelf gegeven, dus dan vonden ze dat je die verantwoordelijkheid aankonden. Nogal flauw dat ze die dan afpakken.
    Mja, je hebt wel gelijk hoor, maar ergens vind ik het ook wel gemeen van haar ouders.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Clarity schreef:
    =0 Das echt vet ziek. Kerst gaat toch om gezelligheid 0o


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het best wel kut voor dat meisje ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Bellarayne schreef:
    Omdat het kerstmis is?
    Geez, er scheelt echt wat met haar ouders.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Bellarayne schreef:
    Omdat het kerstmis is?
    Geez, er scheelt echt wat met haar ouders.


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    Zo erg is dat toch niet? Van een of twee dagen zonder iPod en scooter gaat ze niet dood hoor.

    Waaw, leuke kerstmis ;x
    ik zou mijn tick krijgen moesten m'n ouders me alles afnemen denk ik ..


    Life begins at the end of your comfort zone