• WAZZZAa..
    Jha,, ik moest gister mee naar de Nacht miss van mijn moeder..
    *Nee ik ben niet Gelovig.*
    Maar tog vind ik het niet kunnen dat je tijdens een Miss in de kerk zit te smsen met je volumen op Vol uit..
    Jha mijn broer is alles behalven gelovig,, en zat dus onderuitgezakt,, Nog net niet met ze voeten op het volgende bankje met ze mobiel in ze handen..
    Nou sorry hoor maar dan heb je tog geen respect?
    Mensen waren aan het bidden hoor je opeens door de helle kerk.
    TududuThudud!
    Het oude vrouwtje voor ons kreeg bijna een hartverzaking!
    En me moeder voelde zich meteen aangesproken,, omdat ze haar zoon tog egt neit zo had opgevoed..
    Echt Zielig!

    Maar nu wil ik dus even van jullie weten,, of jullie dat vinden kunnen?? [a]
    Want me broer is er nog steeds van overtuigd,, dat het gewoon doodnormaal is, om tijdens een miss te smsen..
    Kijk dat je niet gelovig ben oke,, dat ben ik ook niet,, maar een betje respect kan tog wel??
    Het is immers Kerst!

    Ojha, en me StoefPa zat er in zijn BomberJack,, nog zo iets.. ;x

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 0:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zet op z'n minst je telefoon uit in zulke situaties, seems quite obvious to me.
    Maar goed, andere normen en waarden kennelijk =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Kan mij niks schelen. :x


    You can run but not hide

    is wel beetje respectloos ja
    mensen komen er voor de rust en om te bidden
    en hoor je door heel de kerk tudtude ja snap ik wel das niet zo fijn voor je moeder maar als je het zo leest is het ook wel een beetje komisch xD
    maar het blijft respectloos (N)

    Ik vind dat je zeker het geluid af moet zetten in een kerk. Dan heeft niemand anders er last van. En voor de rest vind ik het ook wel respectloos. In een kerk doe je zoiets niet;


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Echt ontzettend asociaal.. Kom dan maar gewoon niet denk ik dan..


    Mew <3

    ik vind het niet kunne
    het is gewoonweg associaal
    maar als je het dan egt moet doen doe dan iig je geluid uit zodat niemand er last van heeft


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik vind dat niet kunnen. Oké, hij is niet gelovig. En is mee naar de kerk tegen zijn zin. Maar je kan nog steeds je moeder een plezier doen en gewoon de mis volgen? In plaats van asociaal te sms'en?


    You'll never dream alone. <3

    Als ie zijn geluid op stil had gezet zou het al een stuk minder asociaal zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou dat ook doen maar ik zou dan wel mijn geluid uitzetten.


    Innocence.

    Runway schreef:
    Ik vind dat je zeker het geluid af moet zetten in een kerk. Dan heeft niemand anders er last van. En voor de rest vind ik het ook wel respectloos. In een kerk doe je zoiets niet;


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het respectloos... Hij had tog op zijn minst het geluid uit kunnen zetten?


    Get back motherfuckerz'

    Innocence schreef:
    Ik zou dat ook doen maar ik zou dan wel mijn geluid uitzetten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik vind het best asociaal.
    Ookal ben je niet gelovig kan je tog wel even aanpassen, kom op zeg o.o

    En je stief pa in een bomberjack vind ik ook een beetje raar

    [ niet lullig voor jou bedoelt ofso :X]


    I solemny swear i am up to no good

    Respectloos. Jou broer heeft geen respect. Al die andere mensen die daar zaten waren wel gelovig en hij gaat er dan maar zo bijzitten? Kijk, ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan, maar ik vind mezelf nou ook niet bepaald gelovig. Maar als ik naar de kerk ga -voor een herdenkings mis of zo, dan zet ik op z'n minst mijn mobiel uit. Hoe saai of niet leuk ik het ook vind.

    Innocence schreef:
    Ik zou dat ook doen maar ik zou dan wel mijn geluid uitzetten.

    Idem + Ik zal ook ondertuigezakt gaan zitten.