• Ieder jaar bij Kerstmis, komt de familie samen en dan maakt één gezin een quiz. Dit jaar was het dus aan ons, maar niemand wou dat doen, dus had ik iets van 'Oké, ik doe het wel zelf.' Ik heb iets van een 2 uur aan die quiz gewerkt, vraag ik of iemand vragen voor mij wilt maken, want anders zou ik mijn antwoorden al weten. Tuurlijk, iedereen is weer eens te lui, ik had geen vragen. Vraag ik aan mijn papa om het af te printen, maar dat was hij 'vergeten'. Toen heeft mijn mama de pc moeten meenemen x-x En oen we die quiz deden, was mijn Nonkel er de hele tijd tussen aan het praten en was mijn papa in slaap gevallen. Oké, ik doe nooit meer eens moeite (cat)

All was well.

ik heb medelijden liefje, gaan we nog wegelopen?

We can only learn to love by loving.

Ook niet lief. ]:

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Nou lijkt het dat mijn quiz kut was, maar mijn papa heeft gewoon een hekel aan onze familie. Ik haat die vent echt ;x

All was well.

Das echt niet aardig ;o.
    Wij hebbe met Kerstmis heel de tijd uno zitten spelen :').

My friends are my estate.

Dat heb ik ook eens een keertje meegemaakt: wij gaan elk jaar in de paasvakantie naar Oostenrijk met vier gezinnen (20 man!!) en een vriendin en ik hebben drie dagen aan een spelletje gewerkt en toen we het gingen spelen met die 20 man toen was niemand geïnteresseerd en er waren drie jongens in slaap gevallen en ze waren er ook de hele tijd door aan 't praten --' en toen waren we een beetje heel boos.(cat)

Just a simple "I love you" (:

Ja, dat is niet lief!

.-