• Gister avond zijn we met een paar mensen op stap geweest, en we wisten dat het ging ijzelen, nou rond een uur of 2 s’nachts gingen we naar een andere kroeg toe, en wert een vriendin van mij geschopt door iemand die haar en mij al jaren pest, dus daar kwam russie van, toe zei ik tegen die vriendin, kom even rustig nou we gaan een stukje lopen, wou ze afstappen van haar fiets viel ze op haar achterhoofd, dus ik er snel heen en de rest ook, ik dee mijn hand onder haar hoofd, de politie kwam eraan en die belde de ambulance op, en ze viel telkens weg en het leek net of ze niet meer ademde, ik ben zo geschokken, het was echt heel eng om te zien ze lag ook midden op straat, en heel verward, dat heeft me best wel een beetje bang gemaakt, nu is ze gelukkig thuis en heeft alleen ontsettend last van haar nek en hoofd.

    Ik moest het even kwijt .

    XxX


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Wees blij dat ze geen hersenpudding heeft gekregen. Maar toch vet heftig. Hoop dat het snel beter met dr gaat!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    sterkte

    Clarity schreef:
    Wees blij dat ze geen hersenpudding heeft gekregen. Maar toch vet heftig. Hoop dat het snel beter met dr gaat!

    ;) ja ze moest wel voor het geval dat om het uur worden wakker gemaakt

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Clarity schreef:
    Wees blij dat ze geen hersenpudding heeft gekregen. Maar toch vet heftig. Hoop dat het snel beter met dr gaat!
    D
    at zal ze toch wel wel hebben nu, als ze weg viel enzo denk ik.

    @RememberXme Wat erg voor je! Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)D


    @RememberXme Wat erg voor je! Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent (flower)


    (flower) Ik ook


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Waardoor viel ze van haar fiets?


    Als je maar een ananas hebt..

    Sterkte,en het is logisch dat je erg geschrokken bent.

    VoodooDoll schreef:
    Waardoor viel ze van haar fiets?


    Omdat het zo glad was


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    dat is wel schrikken inderdaad.
    hopelijk is ze beter voor oudjaar (:


    everybody needs a song.