• Eergister had ik ruzie met mijn moeder waardoor ik helemaal overstuur op de trein ben gestapt en naar mijn zus gegaan ben. Doordat ik zo overstuur was ben ik mijn ov-jaarkaart verloren -gratis vervoersbewijs voor studenten in Nederland- en ik had dan wel het geluk dat iemand hem gevonden heeft maar nu komt het volgende probleem.

    Die persoon heeft hem afgegeven op het station in Roosendaal -waar ik echt al super dankbaar voor ben, daar niet van- maar nu moet ik dus naar Roosendaal om hem op te halen, voor de 28ste. Maar ik moet me identificeren, maar dat gaat dus niet want ik ben sinds een paar weken mijn paspoort kwijt, tis zoek geraakt en ik heb geen idee waar hij ligt. Nu kan ik dus niet mijn ov ophalen, want ik heb geen paspoort.

    En ik zou over een paar dagen naar Prodigy in België gaan. Daar heb ik dus mijn ov én mijn paspoort voor nodig, aangezien je niet zonder pas op straat mag laat staan naar een ander land en als ik mijn ov niet heb kost het me echt handen vol geld en dat heb ik op dit moment niet >.>

    Dus nu ben ik chagrijgig en dat moest ik even delen sorry (krul). Voor diegenen die het helemaal gelezen hebben:Ghehe dankje :Y).

    Nu ga ik maar eens op mijn kamer kijken of ik mijn paspoort daar nergens kan vinden, anders ga ik heel verdrietig worden omdat ik Prodigy al een half jaar niet meer gezien heb. (huil)


    Wie du mir, so ich dir.

    Je kunt toch in het gemeentehuis of het politiebureau -ik denk eerder dat eerste- zo een papier gaan halen, dat u paspoort voor een tijdje vervangt, wanneer je hem kwijt bent. Tot dat er een nieuwe klaar is.
    Ik was ooit ook eens mijn paspoort kwijt, en toen heb ik dat gedaan en kreeg ik dus een papier dat als vervanging diende.

    -verstopt spullen achter rug-

    Het is nu van mij (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Irgendwann schreef:
    Je kunt toch in het gemeentehuis of het politiebureau -ik denk eerder dat eerste- zo een papier gaan halen, dat u paspoort voor een tijdje vervangt, wanneer je hem kwijt bent. Tot dat er een nieuwe klaar is.
    Ik was ooit ook eens mijn paspoort kwijt, en toen heb ik dat gedaan en kreeg ik dus een papier dat als vervanging diende.
    Ja dat is wel een idee. Maar ze zullen met kerst dicht zijn en in het weekend ook en ik heb het zondag, uiterlijk maandag nodig, en het zal zeker een dag duren voor het gemaakt is >.>


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ja dat is wel een idee. Maar ze zullen met kerst dicht zijn en in het weekend ook en ik heb het zondag, uiterlijk maandag nodig, en het zal zeker een dag duren voor het gemaakt is >.>

    Aah, das kut ö Maar je kunt misschien zaterdag(?) gaan vragen & ineens een pasfoto meenemen, als je geluk hebt maken ze het meteen. Of je zegt gewoon dat je het echt héél dringend nodig hebt ö Die mensen zullen wel een hart hebben zeker ><

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Aah, das kut ö Maar je kunt misschien zaterdag(?) gaan vragen & ineens een pasfoto meenemen, als je geluk hebt maken ze het meteen. Of je zegt gewoon dat je het echt héél dringend nodig hebt ö Die mensen zullen wel een hart hebben zeker ><
    Dat kan ik wel proberen ja :Y). Heel erg bedankt. Misschien heb ik inderaad wel geluk!


    Wie du mir, so ich dir.

    Je bent in NL verplicht na je 14de om ID/paspoort bij je te hebben o.o, als de politie erom vraagt en je hebt hem niet, krijg je een lekkere boete =o ik zou hem maar snel vinden.

    Succes verder! En sterkte!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 17:33 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Dat kan ik wel proberen ja :Y). Heel erg bedankt. Misschien heb ik inderaad wel geluk!

    Good luck :'D

    Rickjuh schreef:
    Je bent in NL verplicht na je 14de om ID/paspoort bij je te hebben o.o, als de politie erom vraagt en je hebt hem niet, krijg je een lekkere boete =o ik zou hem maar snel vinden.

    Succes verder! En sterkte!

    Klopt, maar ze moeten wel een reden hebben om 'm te vragen, for example een overtreding. Een agent mag mij niet zomaar zeggenb: Laat je ID eens zien. Net zoals je niet zomaar huizen mag binnenvallen zonder huiszoekingsbevel.

    Btw ONtopic: heb je geen gewoon ID die je kan gebruiken?


    No growth of the heart is ever a waste

    Sjees, het zit je ook niet mee. :/
    Nou ja, ik hoop dat de hierboven genoemde opties je een beetje kunnen helpen. Veel succes iig!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Godver de godver de godver, ik kan hem echt niet vinden. Nu is het serieus echt niet leuk meer, ik kan wel janken >.>


    Wie du mir, so ich dir.

    Rickjuh schreef:
    Je bent in NL verplicht na je 14de om ID/paspoort bij je te hebben o.o, als de politie erom vraagt en je hebt hem niet, krijg je een lekkere boete =o ik zou hem maar snel vinden.

    Succes verder! En sterkte!

    Ik heb mijn ID nooit bij me :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.