• dit is zo'n reactie op dat meisje dat beyonce zingt voor haar overleden huisdier!! bij de topic 'dit zet je tocch niet op internet' zie je dat meisje.

    http://www.youtube.com/watch?v=h-D2bGU2sVw&feature=related

    dit meisje: http://www.youtube.com/watch?v=thXMcwEAmLA

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 13:54 ]


    look at Flixster.com

    Sentiment schreef:
    Ik snap niet wat die doet.


    hij doet na hoe die kijkt naar dat meisje dat zingt.
    zo keek ik ookxD


    look at Flixster.com

    Shambhala schreef:
    Oh, trouwens: Haar beste vriend die was overleden was haar huisdier een cavia inderdaad.


    Leuke beste vriendin..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Shambhala schreef:
    Oh, trouwens: Haar beste vriend die was overleden was haar huisdier een cavia inderdaad.

    Logisch. (nerd) Dacht eigenlijk niet dat ze vrienden had ;x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Huh, dus die vriendin die overleden was, is gewoon haar cavia?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    hier had ik een keer een topic over gemaakt,
    & ja ik snap niet, waarom ze dat zingt, ze kan net zo goed gewoon iets over dat 'dierding' vertellen, inplaats van te gaan zingen :$.


    Smiling but close to tears.

    Sommige reacties bij die video's van haar gaan wel te ver, maar als ze er zo onzeker van wordt moet zíj die filmpjes er toch niet op blijven zetten?
    Met zulke mensen ga ik echt geen medelijden hebben. Ze kan ook gewoon die filmpjes eraf halen en dat doet ze ook niet. Dus waarom is het dan zielig, ze doet het toch zelf?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    STARDUSTx schreef:
    hier had ik een keer een topic over gemaakt,
    & ja ik snap niet, waarom ze dat zingt, ze kan net zo goed gewoon iets over dat 'dierding' vertellen, inplaats van te gaan zingen :$.


    Het is heus niet erg dat je hierom lacht. Ik snap wel dat het heel onbeleefd en heel gemeen overkomt, maar er wordt gelachen om de zang en de vertoning van die Nichole, niet om het principe waaróm ze dat doet. Dus dan is het niet erg.
    Als je haar nou gek vindt omdat ze zoiets doet, dan komt het niet echt aardig over.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Sommige reacties bij die video's van haar gaan wel te ver, maar als ze er zo onzeker van wordt moet zíj die filmpjes er toch niet op blijven zetten?
    Met zulke mensen ga ik echt geen medelijden hebben. Ze kan ook gewoon die filmpjes eraf halen en dat doet ze ook niet. Dus waarom is het dan zielig, ze doet het toch zelf?

    ik heb ook filmpjes gezien waar mensen om haar lachen. dan spelen ze zo'n filmpje van haar af en gaan ze zitten lachen!


    look at Flixster.com

    Sentiment schreef:
    Ik snap niet wat die doet.

    Ik vind het maar raar. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoeveel topic's komen nog over haar??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    @Degene die het niet snappen;

    Een meisje heeft Halo van Beyoncé gecovered, voor haar overleden hamster Boo. Nu heeft die jongen een video reactie geplaatst dat hij het nergens op vind slaan.




    Enstiekemvindikdiejongenwelgrappig.x;
    Ik bedoel, dat meisje is niet 's werelds mooiste, en ze kan niet zo goed zingen. x;


    everything, in time