• zijn jouw hoogste hakken?

    De mijne 12 Centimeter.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Ik ben 1,75 van mezelf + 12cm is 1.87. En daar ben ik dan heel trots op, omdat mijn lange benen nog beter uitkomen. Hoe lang ben jij dan?

    Ik ben 1.74.
    En dan +die 8cm is 1.82, en dat vind ik lang genoeg :')

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 15:30 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Uh, als je hakken van 12 cm hebt, dan heb je toch zo'n enorme plateau eronder? O.O Anders kan je er toch echt niet op lopen.


    Your make-up is terrible

    euhm k denk 8cm fzoxD
    khad er vn 11, ma die ware te kleinxD

    5 of 6 cm. Zoiets.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    0cm ;p


    It's not the same without you.

    hak plateauzool 20 cm (krul), maar daar loop ik bijna nooit meer op. Plateauzolen vind ik meestal niet erg, maar op die schoenen vraag je gewoon bijna om een gebroken nek, en een tik tegen je voorhoofd als je door de voordeur heen loopt, of van de trap af ofzo :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    5cm ofzo.


    -

    NenaKerner schreef:
    hak plateauzool 20 cm (krul), maar daar loop ik bijna nooit meer op. Plateauzolen vind ik meestal niet erg, maar op die schoenen vraag je gewoon bijna om een gebroken nek, en een tik tegen je voorhoofd als je door de voordeur heen loopt, of van de trap af ofzo :Y)

    Whahaha ik zie het al helemaal voor me! Loop je door een deur *POK* en dan heb je hoofdpijn! XD


    -

    0 centimeter


    All was well.

    Assassin schreef:
    Uh, als je hakken van 12 cm hebt, dan heb je toch zo'n enorme plateau eronder? O.O Anders kan je er toch echt niet op lopen.


    Enorm is overdreven, maar ik denk dat die 1.5 centimeter is. Ik kan er op lopen, dat moet je oefenen. In de winkel leek ik dronken, zo scheef liep ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sagesse schreef:
    Geen idee :'D


    Protège moi de mes désirs.

    o,o cm


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    0cm.
    Ik ben van mezelf al 180 cm.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik draag geen hakken, ik ben 1m74 en dat is al aardig groot en als ik dan nog eens hakken ga aandoen ben ik 1m78 fzo.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 12:10 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Ik ben 1,75 van mezelf + 12cm is 1.87. En daar ben ik dan heel trots op, omdat mijn lange benen nog beter uitkomen. Hoe lang ben jij dan?


    Ik schaam me echt voor mijn lengte.Ik ben 1m74 en ik wil ook zoals jou zijn, omdat jij je niet schaamt ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.