• Ik bedacht me gister avond, dat ik eigenlijk al heel lang geen kerstgevoel meer gehad heb. Ik kan me eigenlijk niet eens herrineren hoe ik me er ooit onder gevoeld heb. Dat is iets wat ik wel weer heel graag terug zou willen.

    Dus mijn vragen aan jullie zijn: Wat betekent kerstmis voor jou? Wat voel je als je kerstliedjes hoort? Of als alles weer voor het eerst witgesneeuwd is? Of als je met de hele familie aan het dineren bent op eerste kerstdag?

    xx.


    Wie du mir, so ich dir.

    Leegte
    Eten
    Spullen hebben :3

    Kerstliedjes: De meeste zijn afgezaagd behalve die van Gaga ft Space! :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Het samen zijn met je familie.
    Denk daar maar eens goed over, kinderen die naar hun vrienden gaan en hun ouders achterlaten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Samen eten met de familie, verveling en cadeautjes krijgen. (:

    Als het voor het eerst weer helemaal sneeuwt, ben ik altijd helemaal blij. Sneeuw maakt mijn dag telkens weer goed.

    Het betekend voor mij vooral gezelligheid.
    Ik breng Kerst gewoon het liefst door met de mensen van wie ik hou. Gewoon gezellig samen eten enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    familietijd, ookal is mijn familie niet echt aardig ;(


    And all the girls in the front row scream your name.

    Het samen zijn met familie, warmte, lekker eten, cadeautjes en veel liefde. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.