• Ik bedacht me gister avond, dat ik eigenlijk al heel lang geen kerstgevoel meer gehad heb. Ik kan me eigenlijk niet eens herrineren hoe ik me er ooit onder gevoeld heb. Dat is iets wat ik wel weer heel graag terug zou willen.

    Dus mijn vragen aan jullie zijn: Wat betekent kerstmis voor jou? Wat voel je als je kerstliedjes hoort? Of als alles weer voor het eerst witgesneeuwd is? Of als je met de hele familie aan het dineren bent op eerste kerstdag?

    xx.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik voel niets, alleen totale leegte.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het interesseert me geen ene fuck, want het wordt ieder jaar opnieuw verneukt.

    Het samen zijn met familie, de vreugde, de liefde en ook cadeautjestime! (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Het is fijn om samen te zijn met familie, vrienden enzo. Maar natuurlijk is het ook fijn om weer een berg cadeaus onder de kerstboom te zien liggen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Midwinter-achtig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou gewoon gelukkig. Soms toch. Niet altijd, maar op sommige momenten vind ik het zo mooi.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niets meer. Vroeger vond ik het leuk enzo en kreeg ik wel nog het kerstgevoel. Maar sinds dit jaar lijkt alles wel verneukt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Frontpage schreef:
    Het samen zijn met familie, de vreugde, de liefde en ook cadeautjestime! (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik hou van kadootjes:D


    Stop holding me under and let me breathe.

    Eigenlijk, niets, ik bedoel toch niets anders als wat ik altijd voel, ik heb een kuthekel aan oud&nieuw want dan verveel ik me telkens opnieuw dood, net als bij Kerst.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Moet kerst dan iets betekenen Oo? Ik heb echt een hekel aan de feestdagen!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 16:59 ]

    Kerst betekend voor mij niets. Vroeger wel, maar dat is compleet verdwenen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk dat kerst vooral samenzijn met familie is.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Ik voel niks bij kerstmis.
    Alleen van kerstliedjes wordt ik vrolijk, maar verder voel ik er niks bij.


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    Samen met de familie zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'