• Ik droomde over zo'n hele lekkere jongen vanacht die met me aan het flirten was en dat eigenlijk niet mocht. Toen kreeg hij op se flikker maar later flirtte hij weer met me! Ik voelde me helemaal gevleid toen ik wakker werd hahah!

    Hebben jullie welleens rare dromen? Tell Me!
    Dn weet ik dat ik niet de enige achtelijke ben hier xD


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Jaa ik heb de laatste tijd alleen maar vage dromen. Vannacht had ik er nog een over mijn hond die zwanger was, en waar normale kinderen uit kwamen. Maar ik ben gewoon vaag, haha :Y)

    Een paar weken geleden zei ik dat ik even niets meer te maken wou hebben met de liefde. [ Problemen erin! ]
    Die nachten die volgden droomde ik over de perfecte relatie waarin ik zat. Het was nogal confronterend, en best teleurstellend.

    Laatst was ik aan het twijfelen of ik echt een sneeuwbal aan het maken was of niet, maar toen wist ik nog; "Die sneeuw was warm, dus het was een droom!" :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zo'n droom heb ik ook eens gehad. Een hele knappe jongen lag naast me in bed [leek het in mijn droom] en toen zoenden we. Toen ik wakker was, was ik zoo teleurgesteld dat hij niet echt was xD


    You are beautiful, you are love.

    ik heb vanacht gedroomd dat ik een kus en knuffel kreeg van thomas berge........... Ieuw!

    En een tijd terug droomde ik dat ik werd beschoten door een paar negers xD

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 10:13 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb zo'n dingen normaal nooit, maar gister kreeg ik telefoon van een vriendin en ze zei: "Omg, ik gisteren gedroomd da ik voor de rest van 't schooljaar alleen moest zitten Ö" Oo


    Just a simple "I love you" (:

    Ik droomde gisteren dat ik uit mijn bed kwam, mij aankleedde, begon te eten en te babbelen met mijn ma en toen werd ik wakker en moest ik alles opnieuw doen. _O_


    Let the Night embrace you

    Ik droomde laatst dat ik achterna gezeten werd door een tijger op twee poten. Het was een soort woonwijk waar ik doorheen rende, en hij bleef volgen. Die droom was doodeng.

    Ik droomde afgelopen nacht nog enger. Ik was in een warenhuis. En er waren opeens overal clowns, en die mochten niet naar beneden. Dus ik wilde naar beneden gaan met de roltrap, begonnen die te branden. En toen werd ik vermoord door een clown.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik droomde een keer, dat ik zo achtervolgd werd door zon boze menigte met van die fakkels. En toen ging ik vliegen, en dat vond ik raar. En toen was ik die boze menigte eindelijk kwijt ja, kwam de macdonalds clown achter me aan rennen met een hooivork, entoen ging die me vermoorden.

    En toen werd ik wakker, en toen dacht ik zo van ; wtf? :$


    Smiling but close to tears.

    Ik heb gedroomd dat ik een van die mannen van Boer Zoekt Vrouw ik elkaar heb getrapt.
    Ik kreeg echt de slappe lach toen ik wakker werd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik droomde dat mijn nicht mij een litteken op haar hand liet zien, en vertelde dat dat komt doordat iemand vroeger door haar hand had geschoten, ofzo.. o.O


    Protège moi de mes désirs.

    Ik droomde vannacht ook heel raar en toen ik wakker werd moest ik mezelf eerst even zeggen dat het gelukkig niet echt gebeurd was.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik droomde eens dat mijn gitaarleraar samen met ons in het zwembad was en dat hij met een vriend daar was die hij telkens 'poepke' noemde. Jammer dat ik niet te weten ben gekomen of hij nu homo was of niet, want toen hij wou antwoorden ben ik wakker geworden.

    Ja, ik had gedroomt, dat ik in een stad was en dat ik mijn lover daar tegen kwam. Hij rende weg voor mij en ik rende achter hem aan. Hij rende een restaurant in. Naar de wc's. Ik rende daar ook heen en trok alle wc hokjes open. Op eentje zat hij. Hij zat in een rolstoel. Ik schrok me dood. Toen zei hij van: Ik dacht dat je me niet leuk zou vinden als ik in een rolstoel zat.


    Toen werd ik wakker en voelde me de hele dag bizar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik droom altijd over Bill Kaulitz ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha!

    Eergisteren droomde ik dat mijn ak leraar(die is knap:9~) de hele tijd naar me keek, en aan het einde van mijn droom ging ik met hem naar boven! en toen werd ik wakker x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.