• Hallo.
    Ik kreeg dus net te horen dat ik een lippiercing mag =D Ik ben er zo blij om x3 Maarja, ik had dus een vraagje aan de mensjes hier die er al eentje hebben.

    Kijk, ik wil graag een zwarte ringentje erin, met zo'n bolletje er op. Maar kun je die wel meteen laten zetten? Heb je ook een keuze welke je wilt? =o of krijg je gewoon zo'n standaart ding?


    dat was mijn vraaaag =]
    x.
    Alvast bedankt! x3


    Sometimes it's best not to care.

    Geen idee, sorry.


    Only losers can act the way you do

    Geen idee, sorry. ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zijn miljoenen topics over. Je kan gewoon bij zoeken piercing intypen en dan vind je het wel.
    Maarja, ik heb twee lippiercings, de eerste is een standaart ding. Na een week of 2/3 kan je dan een nieuwe halen. Gewoon bij de piercingshop uitleg vragen en op internet al eens zien.

    Je kunt beter eerst een bolletje nemen, aangezien je lip gaat zwellen. Als je lip dan weer van normaal formaat is, loop je met een te groot ringetje.
    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja...
    Je kan kieze tussen een staafje of een ringetje,, maar waar ik ga is een ringetje duurder en das gwn standaard altyd zilver... zwart kan pas naderhand... En zoals 'Onderbroek' al zei loop je dan met een te groot ringetje rond. Ze zetten namelijk in het begin altyd een goed groot ringetje erin zodat je lip genoeg plaats heeft als hij zou opzwellen... En je moet zeker 1 tot 2 maand je eerste piercing inhoude duss....:S
    xx

    Ik zou eerst alleen een bolletje nemen inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.