• Die titel heb ik zo duidelijk en kort mogelijk gemaakt, zodat iedereen ook weet waar hij/zij aan toe is als hij/zij dit leest.

    Ja dus, ieder jaar voor Kerstmis krijg ik allemaal cadeautjes die ik echt absoluut niet wil hebben en meestal ook iets van snoep. Dus dit jaar had ik voor de zekerheid een lijstje gemaakt waar duidelijk opstond wat ik wou hebben.
    -Samsung Jet
    -Digitaal fototoestel
    -Nachtlampje
    -Nieuw hoesje voor mijn iPod
    -Dvd Harry Potter 6


    Dan had ik er nog eens extra duidelijk bij vermeld dat ik dit niet allemaal van mijn ouders hoefde te krijgen, aangezien het best veel kost als je het optelt, zeker de eerste twee cadeau's. Dus komt mijn mama erachter dat mijn gsm meer als €200 kost, dat is best veel, maar ik gebruik mijn gsm's ongeveer 3 jaar, dus ik dacht van 'Misschien mag ik het wel.' Niet dus. Een deel wordt betaalt door mijn grootouders en de rest moet ik zelf bijdragen, oké daar had ik geen probleem mee. Kom ik erachter dat mijn mama geen fototoestel meer wou kopen 'want op je gsm staat ook een camera' Ja nou, als je dàt een goeie camera noemt? En op een digitaal fototoestel kan je ook langer filmen etc. Dus die ga ik zelf kopen heb ik besloten. Eergisteren waren we aan het winkelen en mijn papa moest nog iets gaan kopen in de Apple Store, dus vroeg ik aan mijn mama 'Heb je dat hoesje gekocht.' 'Nee.' Nou oké dan. Dan vroeg ik 'Mag ik het nog hebben?' en dan zucht ze wat en zegt 'Kies maar.' Dus daar heb ik nog voor moeten aandringen dat ze het zou kopen. Keek ik net onder de kerstboom lagen er 2 mini pakjes onder voor me, daar past dus géén Dvd en géén nachtlampje in. Dus mijn mama heeft weeral iets gekocht wat ik niet wou hebben. Ja, ik weet dat dit verwent klinkt en aanstellerig en misschien is dat ook wel zo, maar je wou het zelf lezen. ;x


    Ik bén blij dat ik iets krijg, ik ben niét blij met wat ik krijg. Clear?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 20:09 ]


    All was well.

    Krijg jij een fototoestel, een telefoon én een hoesje, voor alleen kerst? ._.
    Kind. Wees blij!
    Ik krijg gewoon eh. Ik weet niet eens wat ik dit jaar krijg. :'D
    Maar oké. Ik ben weer eens irritant. Het is wel kut voor je dan als je dingen krijgt die je niet eens wil, of waar je niks aan hebt.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 20:06 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eigenlijk ben ik het wel met je eens. Ik hoop voor je dat er toch nog iets leuks inzit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik krijg geen fototoestel
    Ik moet een deel van mijn gsm zélf betalen
    Dat hoesje koste amper €15?
    Zoveel is het nou ook weer niet?


    All was well.

    Sentiment schreef:
    Eigenlijk ben ik het wel met je eens. Ik hoop voor je dat er toch nog iets leuks inzit.


    Smiling but close to tears.

    Ik krijg vaak ook dingen waar ik niet om vraag en dan uiteindelijk ook niets aan ben.
    Ik vind dat als ouders of familie iets geven wat niet op een lijstje staat ze eerst moeten vragen ofdat je het wel wil, (:
    En je bent niet aanstellerig hoor,


    The soul needs autumn.

    Wij doen niet aan kerst vieren met cadeautjes..

    Sentiment schreef:
    Eigenlijk ben ik het wel met je eens. Ik hoop voor je dat er toch nog iets leuks inzit.


    Only losers can act the way you do

    eigenlijk vind ik het ook niet zo gek dat je het niet krijgt

    Want het is best duur hoor

    Wees blij dat je wat krijgt van je moeder ^^


    I solemny swear i am up to no good

    wees blij dat je wat krijgt ><


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Zo zijn moeders nu eenmaal. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik kies gewoon altijd zelf mijn kerstcadeaus en men ouders betalen dat dan als het niet te duur is.
    Maar ik krijg dan wel nooit iets tijdens het jaar zelf, als ik een studeerlamp nodig heb ofzo.

    Dit jaar krijg ik een F@cking mooie gitaar :D


    ik hoop dat jouw kerstcadeatjes meevallen :)


    Real music is hidden behind the notes

    Kind, wees blij dat je wat krijgt zou ik zo zeggen.
    Zulke dingen zou ik nooit van mijn leven krijgen, zelfs niet als ik al een deel zelf zou moeten betalen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sentiment schreef:
    Eigenlijk ben ik het wel met je eens. Ik hoop voor je dat er toch nog iets leuks inzit.


    Cowards die many times before their deaths.

    Praat er met je mams over en zeg dat je dan liever niets hebt ipv iets anders? ^^
    Dan krijg je meestal je zin wel. :'D


    Let the Night embrace you

    Snake schreef:
    Praat er met je mams over en zeg dat je dan liever niets hebt ipv iets anders? ^^
    Dan krijg je meestal je zin wel. :'D

    Die luistert niet, ik probeerde daarnet 3 keer om erover te beginnen. 'Ja maar dit en ja maar dat.' Oké, niet dan? (cat)


    All was well.