• Vandaag?

    Ik ga vandaag naar Duitsland winkelen, zoals gewoonlijk en als ik dan terug kom moet ik mee de auto van mijn vader ophalen bij de garage en dan ga ik de rest van de dag schrijven aan mijn nieuwe verhaal =3


    We can only learn to love by loving.

    Er komen een paar vriendinnen langs en dan gaan we heel vals singstarren ;')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ga pissig zijn want Rose kan nóg niet komen door die klote treinen. .__.


    when words fail, music speaks.

    Me vervelen.


    .

    Ik ga, Twilight, new moon en Ninja's Assassin kijken. En schrijven aan m'n verhalen.


    Smiling but close to tears.

    Ik ga vandaag in ons winkelcentrum winkelen en daarna een filmpje kijken ofzo of lezen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mn vaders verjaardag vieren. en eten. ;'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Met een vriendin dingen gaan doen, lezen, schrijven. (cat)


    - hoi ;D

    Ik ga vandaag New Moon voor de 2e keer kijken in Breda. En nu moet ik eigenlijk mijn doorstroomformulier invullen. Maaaaaar ik heb geen zin ;x


    -

    ik ga cadeautjes kopen, lezen, niks doen maar morgen ga ik naar mijn beste vriend en vriendin.


    Cowards die many times before their deaths.

    Mijn vriendin naar huis brengen ergens in rotterdam en dan terug computeren:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Niks, kheb tot 3 uur het rijk voor me alleen

    Niks, denk ik? Ik ga schrijven aan mijn verhaal. Veeeeel schrijven =]


    Proud.

    Ik ga naar het winkelcentrum cadeautjes kopen voor mijn moeder, peetmoeder en zus voor kerst. :3 En dan... Niksen. :'D Of lezen of zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat ik maar wat aan mijn huiswerk moet gaan doen.. En vanavond trainen. :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    naar de buren.