Oke het probleem zit hier:
Mijn beste vriendin die heeft een baan in de kassen. Ze moest een keer bloemen in een zak doen ofzo en de baas was op vakantie. Er was echt een hele vervelende 20 jarige invaller die niks anders kan als zeiken, commanderen en verraden.
Er moeten normaal 8 bloemen in zo'n zak. De invalbaas zei 6.
Toen heeft mijn beste vriendin gezegt samen met haar broer tegen iedereen dat er 6 in moet en zij en haar broer krijgen op de kop. ONEERLIJK!! De invalbaas heeft gezegt 6 terwijl het er 8 moeten zijn.
Maar nu het grootste probleem:
Vandaag ( vanmorgen dus ) heeft mijn beste vriendin die invalbaas aangevlogen. Bij de kraag gepakt en tegen de muren aangegooit zegmaar en haar broer die dus helemaal niet snel agressief word die werd zelfs zwaar agressief en nu krijgen ze misschien beide ontslag omdat de invalbaas hun vals loopt te beschuldigen. Kan me ook wel voorstellen dat zij hem heeft aangevlogenen ik geef eerlijk toe dat ik dat ook wel zou doen.
Is dit lullig? of is dit lullig voor mijn beste vriendin en haar broer!
Ik vind het erg voor dr. Ben de hele dag zo'n beetje bij dr geweest en ik vernam de hele tijd gewoon woede in haar.
ow jah. En beide zitten ze op karate. Van haar broer weet ik niet wat voor band hij heeft maar mijn beste vriendin heeft een bruine band.
( DE NAMEN BLIJVEN ANONIEM DUS NIET ZEUREN VAN WAT IS HAAR NAAM NOU ENZO )
In Italië tot en met 26 juli! :D