• Ja ik ben enorm pissed!

    Want ik zou morgen met me ouders + Best Friend naar Oberhausen gaan om te shoppen tot we er bij neer vielen...

    We hadden er enorm veel zin in, zegt me vader net dat we niet gaan want er ligt nog sneeuw en hij heeft ondertussen al geregeld dat die morgen weer moet werken! --'

    Maar dat is niet het enige want Xzibit komt morgen in Zwolle optreden en daar gingen wat vrienden van school ÉN mijn crush heen en hadden gevraagd of ik ook mee ging, leek me vet leuk en wou ook vet graag maar ik gaf het op omdat ik dus al met mijn Best Friend had afgesproken.

    En nu is dat concert uitverkocht! :/

    Als mijn pap het nou eerder had gezegd dan had ik alsnog een kaartje kunnen krijgen en met die vriendengroep naar Xzibit kunnen gaan + mijn crush nog kunnen zien en een enorm vette avond hebben gehad...

    Maar nee hoor, alles moet weer op het laatste moment! --'

    Ik hoef geen reacties van er zijn veel ergere dingen, want dat weet ik ook wel!
    Ik moet dit gewoon ff kwijt en ik baal er enorm van! :/

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 20:31 ]


    dream, dare, fly!

    Lieverd, ik snap dat je pissed bent. Maar je ouders kunnen er niets aan doen met het weer. Maar ligt je pa's werk bij de deur of niet?
    zo niet oke dan mag je pissed zijn
    En jammer van je concert.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je kan toch nog steeds iets leuks doen met je bff :)
    Je moet positief denken en er het beste van maken =D

    Immortal schreef:
    Lieverd, ik snap dat je pissed bent. Maar je ouders kunnen er niets aan doen met het weer. Maar ligt je pa's werk bij de deur of niet?
    zo niet oke dan mag je pissed zijn
    En jammer van je concert.


    Dat is het nou hij moet meer dan een uur rijden voor naar zijn werk te komen... :/
    En ik ben ook niet echt boos omdat die niet wilt rijden met dit weer maar dat het weer op het allerlaatste moment word gezegd tegen mij terwijl die het blijkbaar al vanaf zaterdag wist! --'

    Anders had ik nog een kaartje kunnen krijgen voor Xzibit :/

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 19:22 ]


    dream, dare, fly!

    een troost ik moet morgen en overmorgen stage lopen :(

    Skip schreef:
    Je kan toch nog steeds iets leuks doen met je bff :)
    Je moet positief denken en er het beste van maken =D


    Ik zou niet weten hoe ik bij mijn BFF moet komen...
    Ze woont ongeveer 40 minuten van mij vandaan met de auto en de bussen zijn stom bezig hier :/
    En er gaat geen trein heen! --'


    dream, dare, fly!

    Skip schreef:
    Je kan toch nog steeds iets leuks doen met je bff :)
    Je moet positief denken en er het beste van maken =D


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    xAutomatisch schreef:
    een troost ik moet morgen en overmorgen stage lopen :(


    Dat is ook shit in je vakantie...
    Waar loop je stage dan?
    Serieus ik ga nog liever naar school ik verveel me zo dood hier thuis :/


    dream, dare, fly!

    Daar weten Maulitz en ik alles van. We zouden elkaar gaan meeten met nog een vriendin, belde ik die andere vriendin op -die dag dat we zouden meeten- hoelaat ze naar me toe zou komen, gaat ze een half uur van te voren, als ík bel, zeggen dat ze niet kan. Mijn hele avond verpest.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Sorrie als dit bot overkomt maar er komt vast wel weer een concert van hun en Oberhausen loopt niet weg.Er zijn wel ergere dingen in de wereld


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    Sorrie als dit bot overkomt maar er komt vast wel weer een concert van hun en Oberhausen loopt niet weg.Er zijn wel ergere dingen in de wereld


    Xzibit is like bijna nooit in Nederland en al helemaal niet in Zwolle! :/
    En ik weet ook heus wel dat we een andere keer naar Oberhausen gaan ofzow...
    Maar we hadden ons er enorm op verheugd en als het zowiezo al niet door ging dan ging ik alsnog met die vrienden + mijn crush naar Xzibit dus dan zouden we een enorm leuke avond hebben gehad
    Maar het is meer dat me vader alles op het laatste moment maar ff tegen mij zegt terwijl hij het al vanaf zaterdag of zondag wist zei hij ook nog even dood leuk!
    En daarbij weet ik ook heus wel dat er ergere dingen zijn in de wereld maar mag ik ook gewoon een keer pissed zijn dat mij alles op t laatste moment word verteld :/

    Voel je vooral niet aangevallen ik ben gewoon pissed en ik bedoel niks stoms ofzo tegen jou of iemand anders ik kan me frustratie niet uiten want dan heb ik hier nog meer ruzie thuis :/


    dream, dare, fly!

    Asylum schreef:
    Daar weten Maulitz en ik alles van. We zouden elkaar gaan meeten met nog een vriendin, belde ik die andere vriendin op -die dag dat we zouden meeten- hoelaat ze naar me toe zou komen, gaat ze een half uur van te voren, als ík bel, zeggen dat ze niet kan. Mijn hele avond verpest.


    Ja echt irritant is dat he :/


    dream, dare, fly!

    Luctus schreef:
    Sorrie als dit bot overkomt maar er komt vast wel weer een concert van hun en Oberhausen loopt niet weg.Er zijn wel ergere dingen in de wereld

    Xzibit is like niet een groep maar een rapper. Die like echt bijna nooit nog naar Europa komt.


    Ryan Dunn (ll)

    Previously schreef:
    (...)
    Xzibit is like niet een groep maar een rapper. Die like echt bijna nooit nog naar Europa komt.


    Precies!


    dream, dare, fly!

    Boeien,ik bedoel er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.En sorrie dat ik niet weet wie de vent is,mij intreseren dat soort dingen niet.Wees blij dat je dat soort dingen mag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    Boeien,ik bedoel er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.En sorrie dat ik niet weet wie de vent is,mij intreseren dat soort dingen niet.Wees blij dat je dat soort dingen mag.


    Laat maar ik ga hier nieteens verder op reageren want daar kan ik nu vooral niet tegen :/
    Als je goed leest snap je ook heus wel dat het niet daarom gaat --'
    Mjah ik reageer verder niet hierop want ik heb geen zin in een waarschuwing/ban ofzow


    dream, dare, fly!