• Oke, ik wist ff niet waar hij hoorde. XD

    Ik had dus een mailtje gestuurd naar Niels&Froukje van Radio538, omdat zij over de Top40 gaan van Radio538. En ik dacht, laat ik TH is promoten. Dus ik vertellen dat ze een nieuwe single hadden uitgebracht enzo.
    Kreeg ik serieus een mailtje terug van Niels zelf! Nah, je kon me oprapen, ik lag dubbel XD

    Jij zelf ook ooit is contact gehad met een DJ van een bekend radio :P?


    Life is hard and then we die

    Uhm giel beelen. :Y) Ik heb hem een keer in Amsterdam gesproken. Ik kwam hem tegen op straat en ging hem helemaal achterlijk toejuichen enzo hebben we nog een gesprek over niks gehad. En ik heb hem een keer aan de telefoon gehad toen ik een liedje aanvroeg op de radio.

    Wel vet strak dat je een mailtje van hem terug hebt gehad! (krul)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 0:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is veet. Wat mailde hij terug dan? En nee, ik heb nog nooit contact gehad met een DJ ;o

    Ik heb ook ooit is naar 538 gesmst, en toen belden ze me terug, had ik Niek van der Bruggen aan de lijn xD Lekker joh :P


    Life is hard and then we die

    Fragile schreef:
    Dat is veet. Wat mailde hij terug dan? En nee, ik heb nog nooit contact gehad met een DJ ;o

    Ik citeer:
    Hoi Annick, Dat er weer een nwe single van Tokio Hotel is wist ik nog niet, maar maak je geen zorgen: de platenmaatschappij van de groep zal deze vast snel bij ons komen promoten, al zal dat in het nwe jaar zijn omdat nu alle platenmaatschappijen gesloten zijn. Als we hem vervolgens beluisterd hebben zullen we kijken wat we ermee gaan doen, ok?
    Fijne feestdagen alvast!


    Life is hard and then we die

    Dat is echt veeet ;o

    Best wel he :D


    Life is hard and then we die

    wauw dat is echt vet!!
    nee nog nooit, best wel jammer eigenlijk >.<

    Leuk.
    En nog nooit. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben wel eens op radio Flevoland geweest xD
    Heb verder geen contact gehad met DJ's, wel met een aantal bands.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik nog nooit ):


    Get back motherfuckerz'

    Ik had 13 december geloof ik ook een interview bij RTV purmerend, ik ga goed man :P


    Life is hard and then we die

    Fragile schreef:
    Dat is echt veeet ;o


    we've only said goodbye with words

    Vet cool! ^^

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 12:17 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Ik heb vandaag gesmst naar serieus request.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    echt heel erg vet!