• Ik stond net onder de douche en ineens was alles rood!
    Wat bleek nou...
    Ik had een enorme bloedneus! :/
    En hij is nogsteeds bezig, terwijl ik vannacht ook al een bloedneus had...

Het droop er echt helemaal uit en heel erg veel en nu zit ik met een watje in me neus en het ziet eruit alsof er een sneeuwbal in me neus vast zit! x'D

En al dat bloed komt nu allemaal in me mond en dat is zow vies :/

Ik heb echt te vaak een bloed neus :')

dream, dare, fly!

Haha, dat onder de douche, lijkt heel erg, door het water etc. :'D

Brubl

Dat moet zo eng zijn als je in de douche staat en opeens is alles rood ;o
    kheb nooit een bloedneus

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Ik heb nooit een bloedneus :Y)

Never run out of reasons to smile...

Je laat het wel heel erg eng klinken :'D

-

Ik heb nog nooit een bloedneus gehad, maar het lijkt me best vervelend.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik heb nog nooit zomaar een bloedneus gehad , alleen één keer omdat ik zo dom was om tegen een paal te lopen >_<

Best wel eng , als je staat te douchen en ineens alles rood is :O

Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

iehl, moet je dan niet naar de dokter als het te lang duurt? Dan krijg je een tampon in je neus.
    x

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Ambeeer schreef:
    Ik heb nog nooit zomaar een bloedneus gehad , alleen één keer omdat ik zo dom was om tegen een paal te lopen >_<

Best wel eng , als je staat te douchen en ineens alles rood is :O

Haha ja echt een paar maand geleden stond ik ook al onder de douche en toen had ik ook al een bloedneus, dat lijkt dan net zo'n horrorfilm effect x'D

Maar ik heb echt sinds dat ik 3 ben wel bijna elk jaar een stuk of 5 bloedneuzen --'
    Eentje heeft zelfs eens bijna 2 uur lang geduurt :/

dream, dare, fly!

Onderbroek schreef:
    iehl, moet je dan niet naar de dokter als het te lang duurt? Dan krijg je een tampon in je neus.
    x

Soms wel ja maar ik ben er al zo lang aan gewend dat ik niet beter weet
    Ik heb eens een bloedneus van bijna 2 uur gehad, als die iets langer had geduurt had ik wel naar de dokter gemoeten :/

dream, dare, fly!

ik heb nog nooit een bloedneus gehad.

Stop holding me under and let me breathe.

ik heb nog nooit een bloedneus gehad :O

Lekker :9~

I may not always be perfect, but I'll always try.

Ik heb een periode gehad waarin mijn neus elke dag minstens twee keer begon te bloeden, zomaar. We zijn naar de dokter geweest en die zei dat er een adertje gesprongen was, zeg maar. Maar ik heb zo'n flesje gekregen en daarmee is het opgelost.:Y)

Sensible schreef:
    Ik heb een periode gehad waarin mijn neus elke dag minstens twee keer begon te bloeden, zomaar. We zijn naar de dokter geweest en die zei dat er een adertje gesprongen was, zeg maar. Maar ik heb zo'n flesje gekregen en daarmee is het opgelost.:Y)

Met schoolzwemmen had ik het elke week opnieuw omdat ik onder water verkeerd ademde waardoor ik elke avond die bloedneus had :')
    Op een gegeve moment mocht ik niet meer onder water zwemmen *wat was ik blij toen dat ik dat niet mocht dan hoefde ik niet door zo'n gat heen te zwemmen in het enorme donkere en diepe want dat haatte ik want ik dacht altijd dat er haaien uit die filteringsluikjes kwamen x'D*

dream, dare, fly!

undercover schreef:
    Haha, dat onder de douche, lijkt heel erg, door het water etc. :'D