• Aion is een game zoals World of Warcraft, moet je maandelijks betalen. Maar ik had een private server ontdekt waardoor het gratis kon. Nu ben ik met mijn karakter lvl 34 ofzo. Maar er kwam een update die je moest downloaden anders kon je niet verder. Want wanneer ik op de server klik om te beginnen bleef hij vasthangen. Nu had ik dat gedownload maar ik weet niet waar alles terecht moet. In die map, moet ik het uitpakken? Waar moet ik het dumpen. Nou weet ik niet wat ik allemaal heb gedaan en staan er een stuk of 5 opstartprogramma's ofzo. Doen ze het allemaal niet ._. Staat er 'Fail to Initalize the game' OFZOIETS.

    Ik word gek ._____. Want dat was mijn spel om te spelen als ik me verveelde. Nu heb ik er geen meer D:

    Iemand verstand van?
    Weet iemand een game zoals WOW?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ken alleen wow en runscape? ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Ik ken alleen wow en runscape? ;x
    Van WOW zijn er zat private servers maar als ik de trial downloaden krijg ik er geen map bij ==' en het is Duits :/ Runescape is me toch een noobgame. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    euh, bij de sims als ik download zet ik het bij downloads, als die map bestaat moet je het daar is in proberen want bij mij gaat het dan vanzelf :f oja en ik gebruik winrar of winzip om het te verplaatsen (:


    Cowards die many times before their deaths.