• Ja je leest het,

    Ik moest stage inhalen vandaag en wat gebeurt er de bussen rijden bij mij niet dus ik sta een half uur te wachten bij de bushalte en dan komt er niks aan zo'n vent belde er heen en zei dat de bussen niet rijden -.-'

    Vertragingen
    landelijk: bus, metro, tram connexxion, Veolia, ret, htm, gvb, hermes, gvu, novio, arriva, qbuzz, tcr, syntus.
    waar: landelijk
    geldigheid: prognose 21-12-09, 23.59 uur

    modaliteiten: bus, metro, tram
    maatschappijen: connexxion, Veolia, ret, htm, gvb, hermes, gvu, novio, arriva, qbuzz, tcr, syntus
    oorzaak: gladheid
    gevolg: minder vervoer
    maatregel:
    vervangende halte:
    advies: grote steden: beperkt vervoer gvu: rijdt niet syntus: gaat opstarten vanaf 12.00 uur veolia limburg rijdt voorlopig. qbuzz start langzaam op. qbuzz rijdt niet in krimpen, zevenhuizen, maasdijk breng: start 10.30 langzaam op.


    Sorry moest er even uit :X

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 10:38 ]

    Ik kan helemaal met niemand afspreken, behalve een paar mensen. En laat de leukste daarvan nu net op wintersport zijn gegaan, nog meer sneeuw.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    moest om 8 uur op me werk zijn..stonden we vast met de auto..mijn ma me werk gebeld:P ja we staan vast:P

    Sneeuw rockt!
    Hihi, wat heeft iedereen tegen sneeuw? xd.
    Sneeuw is zo mooi wit, en gezellig ^^.
    Misschien vind ik sneeuw speciaal, omdat mijn ouders uit een land komen waar het onmogelijk is dat het daar sneeuwt (Suriname; Zuid-Amerika) xd. & Aaangezien het minimaal 1 keer per jaar wit is hier, is het nog specialer denk ik ;D.


    you're my favourite part of the day ~

    Ik haat die sneeuw!
    Maar het zorgde er wel voor dat ik donderdag en vrijdag niet naar school hoefde. :Y)
    Want er reden geen bussen en mijn pa wou me niet heenrijden en ik ga niet 13 km fietsen door de 30 cm hoge sneeuw ^^

    En vandaag was het ein-de-lijk aan het dooien, sneeuwt het nu weer. :X

    Word er zo moe van x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen