• gaan samen een horrorfilm(pje) maken van ong. 10 a 20 minuten..maar we weten nog niet echt waar hij over moet gaan..
    we weten wel, dat we de film opnemen met een handcamera, net zoals bij de films The blair witch project en rec.
    het word niet echt een film ofzo hoor, maar we vervelen ons dus willen we zo'n filmpje gaan maken xD
    hebben jullie ideeen of tips? die zouden we dan graag willen horen;)

    Xx


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    pff voor horror moet je niet bij mij zijn sorry
    maar wel vet dat je dat wil doen
    uhm *denkt even na over een tip*
    misschien een soort sneeuwmonster met dit weer:P
    okee mijn tip is nutteloosxD


    Why don't you break my heart

    Ghe, hehe. Ik heb al een keer een 'horror'film gemaakt met mijn zusje en een stel vrienden xD
    Misschien kan je er wat inspiratie uithalen?
    Kijkt u maar

    En anders kan je iets doen over... uhm.. geen idee, sorry.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Deuren die dicht slaan zonder dat iemand ze dicht doet,lichte flikeren aan en uit,een raam klappert.
    Opeens loopt 1 van jullie tegen een lijk aan,bloed op de gron,waar de ander in valt.

    Dat soort dingen meschien?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hopeless schreef:
    Ghe, hehe. Ik heb al een keer een 'horror'film gemaakt met mijn zusje en een stel vrienden xD
    Misschien kan je er wat inspiratie uithalen?
    Kijkt u maar

    En anders kan je iets doen over... uhm.. geen idee, sorry.


    haha, wij heb hem net bekeken en hij was wel grappig xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    -Iemand die dood is waarvan je de stem hoort
    -De computer die nachts plost aan springt en het beeldscherm in verandert(in de dode??)
    -Je gsm die je opbeld terwijl je niet word op gebelt
    -Dingens die plots beginnen te werken zonder dat er iemand op de aan knop drukt
    -Je krijgt een droom(lees als nachtmerrie) maar je bent niet zeker of het een droom of echt is
    -S'nachts iemand die in je kamer sluipt en aan je gezicht voelt enzo maar als je het lich aan doet je niets ziet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    -Iemand die dood is waarvan je de stem hoort
    -De computer die nachts plost aan springt en het beeldscherm in verandert(in de dode??)
    -Je gsm die je opbeld terwijl je niet word op gebelt
    -Dingens die plots beginnen te werken zonder dat er iemand op de aan knop drukt
    -Je krijgt een droom(lees als nachtmerrie) maar je bent niet zeker of het een droom of echt is
    -S'nachts iemand die in je kamer sluipt en aan je gezicht voelt enzo maar als je het lich aan doet je niets ziet


    oeh..bedankt voor de tips ^^
    maar.. weet je ook hoe we bijv. dit doen?:
    -De computer die nachts plost aan springt en het beeldscherm in verandert(in de dode??)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 23:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    oeh..bedankt voor de tips ^^
    maar.. weet je ook hoe we bijv. dit doet:
    -De computer die nachts plost aan springt en het beeldscherm in verandert(in de dode??)
    aah ok
    Ik krijg er nog een idee bij
    Dood gaan door lekker eten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)aah ok
    Ik krijg er nog een idee bij
    Dood gaan door lekker eten


    haha, je bent zo friet aan het eten..en je valt zo opeens dood neer omdat het zo lekker is xD
    maare, we bedoelde eigelijk of jij mischien weet hoe je dat ene doet van dat dode op een scherm komen..
    want ik weet al een filmpje van een dode die op het beeldscherm komt, maar hoe doe je dat filmen zonder dat iemand dat ziet? (sorry, slechte uitleg, maar ik weet niet hoe ik het moet uitleggen xD)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    haha, je bent zo friet aan het eten..en je valt zo opeens dood neer omdat het zo lekker is xD
    maare, we bedoelde eigelijk of jij mischien weet hoe je dat ene doet van dat dode op een scherm komen..
    want ik weet al een filmpje van een dode die op het beeldscherm komt, maar hoe doe je dat filmen zonder dat iemand dat ziet? (sorry, slechte uitleg, maar ik weet niet hoe ik het moet uitleggen xD)
    Is denken...Je hebt het al op voorand verandert en het gaat in het donker plots aan


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    The Blair Witch Project is eng D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kunt het ook met foto's doen en als je die allemaal achtereen zet dan heb je ook een filmpje,maar als je met een camera gaat filmen dan moet je de pauzes eruit knippen,en dat van die computer daar weet ik alleen hoe je het doet met een camera.

    Maak dan in het kort een samenvattig van een film ofzo? Zoals je zelf al zei, van de Blair Witch Project.
    - slecht idee, ik weet het -


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.