Ik weet niet precies waar ik het topic moet plaatsen, dus zet ik het maar hier. (:
Het is dus zo dat ik net zoals veel andere fans hier FF schrijf over Bill om zo mijn gevoels voor hem een beetje te uiten. (niet echt goed uitgedrukt, maar jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik) En dat is nu al zo voor meer dan 2 jaar en ik ben het beu dat hij 'mijn alles' is. Ik heb lang in een soort depressie gezeten (ik weet niet of die al voorbij is, maar het is toch al veel beter) en hij was één van de redenen. Nu zijn die andere redenen al wat beter, of zelfs opgelost, maar Bill blijft. En gisteren was ik weer eens down, zo plots, en ik wist dat het door hem kwam. Dus heb ik besloten (nooit gedacht dat ik zo ver zou kunnen geraken) om hem deze keer écht los te laten. Het gaat echt heel moeilijk worden, maar ik moet. Ik wil kunnen zeggen: Goodbye Bill Kaulitz, hello Bill from Tokio Hotel.
Want in die 2 jaar dat ik al fan ben, heb ik hem amper een maand als Bill van Tokio Hotel kunnen zien.
Goed, wat ik jullie nu wil vragen is: Kan ik dan nog wel FF schrijven?
Want ik schrijf enkel over Bill, omdat ik zijn karakter het best kan verwoorden. En ook al wil ik Bill loslaten, ik wil wel mijn FF's op z'n minst afmaken. En ik wil ook niet stoppen met het lezen ervan. Gaat dat wel lukken?
ps: Ik blijf wel fan van TH, want ik vind de muziek nog steeds super. (:
[ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 13:40 ]
You are the poetry Shakespeare was missing.