• Ik weet niet precies waar ik het topic moet plaatsen, dus zet ik het maar hier. (:

    Het is dus zo dat ik net zoals veel andere fans hier FF schrijf over Bill om zo mijn gevoels voor hem een beetje te uiten. (niet echt goed uitgedrukt, maar jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik) En dat is nu al zo voor meer dan 2 jaar en ik ben het beu dat hij 'mijn alles' is. Ik heb lang in een soort depressie gezeten (ik weet niet of die al voorbij is, maar het is toch al veel beter) en hij was één van de redenen. Nu zijn die andere redenen al wat beter, of zelfs opgelost, maar Bill blijft. En gisteren was ik weer eens down, zo plots, en ik wist dat het door hem kwam. Dus heb ik besloten (nooit gedacht dat ik zo ver zou kunnen geraken) om hem deze keer écht los te laten. Het gaat echt heel moeilijk worden, maar ik moet. Ik wil kunnen zeggen: Goodbye Bill Kaulitz, hello Bill from Tokio Hotel.
    Want in die 2 jaar dat ik al fan ben, heb ik hem amper een maand als Bill van Tokio Hotel kunnen zien.
    Goed, wat ik jullie nu wil vragen is: Kan ik dan nog wel FF schrijven?
    Want ik schrijf enkel over Bill, omdat ik zijn karakter het best kan verwoorden. En ook al wil ik Bill loslaten, ik wil wel mijn FF's op z'n minst afmaken. En ik wil ook niet stoppen met het lezen ervan. Gaat dat wel lukken?


    ps: Ik blijf wel fan van TH, want ik vind de muziek nog steeds super. (:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 13:40 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik weet het niet. want als je ff schrijft over iemand die verlied is op bill, krijg je daar denk ik zelf ook wel veel mee te maken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik denk, dat als je Bill echt wil vergeten, je beter kan stoppen met die FF's, want door die FF's te lezen/schrijven ga je je eraan herinneren hoeveel hij betekend voor je, ofzo. :3
    Veel succes iig <3.


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet doen wat je zelf wilt. Als jij nog graag over Bill schrijft moet je dat vooral blijven doen vind ik :'D

    Zo voelde ik dat ook.
    Ik zette Tokio Hotel in een keer uit minj leven. Een half jaar later kreeg ik er spijt van en ben weer fanfic' gaan lezen. Nu zijn ze weer een deel van mijn leven en laat ik ze niet nog een keer gaan.
    Ik vind dat je moet doen wat jij denkt dat het beste voor je is.
    Als jij wil blijven schrijven moet je dat doen. Maar dan schrijf je over Bill van Tokio Hotel en niet over Bill Kaulitz.

    Ik heb net hetzelfde .. & ik heb hem al eens proberen loslaten, en ik dacht dat dat luktte, omdat ik het een 6 maanden vol hield, maar ik mistte hem echt verschrikkelijk, en toen heb ik me er weer aan over gegeven, en nu weet ik dat de moeite om hem los te laten, tevergeefs was. Maar, inderdaad als je FF schrijft, kom je weer in diezelfde droomwereld terecht, en bewust of onbewust ga je daar weer over zitten nadenken, dat merk ik nu ook. dus, onthoud als je FF schrijft, gaan je gevoelens voor bill niet echt veranderen ..


    Life begins at the end of your comfort zone

    mm ik heb hetzelfde met Tom en ben dagelijks down voor hem(H) mr ik leer er mee leven & blijf erin geloven
    & goh ik zou het niet weten of het wel zo verstandig is verder te schrijven:S ik bedoel dan zit je er wel nog altijd in gemengd:S ik dnk dat het mss beter is dat je een kleine pauze mkt in je schrijve & hoewel het heeeeel moeilijk zal zijn mss en pr dgn niet te veel naar th luisteren gwn om eht effe allemaal van je af te zetten
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    smileforme schreef:
    Ik denk, dat als je Bill echt wil vergeten, je beter kan stoppen met die FF's, want door die FF's te lezen/schrijven ga je je eraan herinneren hoeveel hij betekend voor je, ofzo. :3
    Veel succes iig <3.

    ik voelde het niet zo
    maar ik zette tokio hotel wel uit mijn leven
    dat had een andere reden

    maarja
    het zal je maar heel moeiljk lukken als je door blijft gaan met ff


    AAP

    smileforme schreef:
    Ik denk, dat als je Bill echt wil vergeten, je beter kan stoppen met die FF's, want door die FF's te lezen/schrijven ga je je eraan herinneren hoeveel hij betekend voor je, ofzo. :3
    Veel succes iig <3.


    Brubl

    Ik denk, als je Bill even wilt vergeten, zou ik geen FF's over Bill schrijven, natuurlijk kan je blijven schrijven, maar niet meer over Bill alleen denk ik. Nou ja, je moet het zelf zien, als je het echt niet kan laten schrijf je gewoon.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson