• Ik ga waarschijnlijk met 3 vrienden het gewoon bij 1 iemand thuis vieren. En daar ook slapen enzo. En natuurlijk vuurwerk afsteken en heel veel oliebollen eten (:

    En jullie? : D
    Gaan jullie uit, vieren jullie het thuis of anders?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Met familie en er is niemand(behalve mijn zus) van mijn leeftijd vind ik wel een beetje jammer


    We're all dancing to the same sad song.

    Bij mijn beste vriendin met nog wat vrienden n_n' Gewoon lekker gezellig met elkaar drinken (ghehe) en vuurwerk afsteken. Misschien daarna nog uit maar dat zien we dan wel :')


    -

    Met iedereen bij een vriend van ons.
    :Y)


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Met familie en er komen vrienden langs (:


    Just a simple "I love you" (:

    In Parijs kijkend naar het vuurwerk dat gekocht is door de stad en waarschijnlijk dronken mensen uitlachen 8) (het schijnt dat er heel veel champagne vloeit bij Oud&Nieuw in Frankrijk)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij mijn papa thuis.


    Life is hard and then we die

    Dit jaar word erg voor mij ):

    Ma & Pa gaan met een stel oude zeurende venten & madammen uiteten. Mijn Zus gaat feesten.
    Dus ik zit alleen opgescheept met 3(!) Honden.

    Ik verhuis met laptop naar de tv en ga de hele avond chatten en films kijken.

    Iemand suggesties? -GB ff-
    EN GEEN HORROR O.O


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hannahisleuk schreef:
    Thuis met mijn familie! (:


    ok

    Ik ga het misschien met mijn bf vieren ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Thuis bij m'n familie, vuurwerk afsteken enzo.
    Maar meestal zit ik tot kwartvoor12 achter de computer ofzo, of ben ik buiten.


    Smiling but close to tears.

    Thuis bij m'n familie. Met oliebollen die we zelf maken. En meestal zitten we met z'n allen voor de tv tot 12 uur en dan vuurwerk afsteken (:


    You are beautiful, you are love.

    Thuis met me moeder of misschien ga ik naar mijn neef & nicht.

    Met de familie van mijn vaders kant, bij mijn oma.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik blijf thuis en mijn grootmoeder komt naar hier, omdat ze anders helemaal alleen was.

    Thuis met familie, en zodra het nieuwjaar is gaan ze vuurwerk afsteken, ik hou daar niet zo van. Dus ga ik lezen in een boek.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.