• Ik voel me shit!

    Vandaag de laatste dag voor de kerstvakantie, gisteren met de kerstviering was het super gezellig met alle 1e jaars van onze school en vandaag weer, tot een uur of half 11 de sfeer verpest werd...

    Een jongen uit het 1e is van school gestuurd!
    Hij kende iedereen van het 1e jaar (dat is ook niet zo moeilijk want er zitten maar ongeveer 100 eerste jaars) en hij is super cool en aardig!

    Hij had een half jaar contract gekregen aan het begin van het jaar omdat die dit jaar voor de 2e keer doet en dan kijken ze na een half jaar dus of er verbetering in zit en of je mag blijven.

    Hij was super goed in alle vakken, had de mooiste posters, flyers, foto's en films gemaakt en iedereen was enthousiast over hem, alleen was hij "teveel" afwezig en dus hebben ze hem van school gekickt!

    Hij hoorde bij het "gangstergroepje" van school dat waren 6 stoere jongens die rappen en stuff...

    Maar vanochtend kwam die met tranen in zijn ogen op school omdat die gesprekken moest hebben, hij vond het echt super leuk op school en had het erg naar zijn zin.

    Toen het hele "gangstergroepje" het hoorde dat hij van school is gestuurd leek het wel alsof er iemand dood was. De hele sfeer was meteen verpest, iedereen was stil en in zichzelf. Ze stonden met z'n 6en bij elkaar en ze stonden serieus te huilen!

    Ik vond het zo enorm zielig en ik ga hem echt zeker weten heel erg missen want hij was echt zo'n iemand die met iedereen praatte, iedereen wou helpen en echt een sfeermaker was.

    De reden dat hij van school af is gestuurd vind ik helemaal stom. "Teveel" afwezig, hij was er echt vaak en het klopt gewoon helemaal niet want dan zou een vriendin van mij nu ook allang van school af zijn getrapt met haar 30 % afwezigheid in 10 weken!

    Ik ben pissed en ik voel me echt kut voor hem en ik ga hem zo missen, ik heb helemaal geen zin meer in vakantie! --'


    dream, dare, fly!

    Ik snap dat het kut is, maar het is eigenlijk wel een beetje zijn eigen schuld.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het echt zielig voor iedereen, aan je verhaal te horen. Ik snap echt niet wat hij er aan kan doen, dus laat staan dat ik niet snap waarom ze hem voor zo een reden van school sturen Oo

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 16:53 ]

    Wat zielig voor die jongen, jij en je hele school!


    Never run out of reasons to smile...

    Was het ook een vriend van jou dan?


    Als je maar een ananas hebt..

    Irgendwann schreef:
    Ik vind het echt zielig voor iedereen, aan je verhaal te horen. Ik snap echt niet wat hij er aan kan doen, dus laat staan dat ik niet snap waarom ze hem voor zo een reden van school sturen Oo


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    VoodooDoll schreef:
    Was het ook een vriend van jou dan?


    Ja hij was met iedereen wel bevriend maar vooral met het "gangstergroepje".
    Hij kan het met iedereen op school vinden enzow en ik mag hem echt heel erg graag


    dream, dare, fly!

    Hou een petitie dat hij moet blijven dan? (: Of heeft dat geen nut op jullie school?:"X


    .

    Dat is echt gemeen ;x


    We can only learn to love by loving.

    BlackxRoses schreef:
    Hou een petitie dat hij moet blijven dan? (: Of heeft dat geen nut op jullie school?:"X


    Nee dat heeft helemaal geen nut...
    Hij moest al bezig een nieuwe opleiding gaan zoeken en al zouden we zoiets doen dan doen ze er niks mee :/


    dream, dare, fly!

    Maar zijn punten zijn toch goed ? Wat is het probleem dan ? -.-


    None but ourselves can free our minds.

    smileforme schreef:
    Maar zijn punten zijn toch goed ? Wat is het probleem dan ? -.-


    Dat vraag ik me dus ook af...
    Iedereen trouwens...
    Blijkbaar zijn "teveel" afwezigheid terwijl 3 vriendinnen van me echt zo veel meer afwezig stonden als hem! :/


    dream, dare, fly!

    Dat is echt balen ja, maar ik denk dat die afwezigheid niet legaal was, ofwel, hij spijbelde. Het is altijd jammer als zoiets gebeurd, het kan nog zo een leuke, slimme jongen zijn maar regels zijn regels. Zo is Nederland nou eenmaal.. :(


    Life is hard and then we die

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me dus ook af...
    Iedereen trouwens...
    Blijkbaar zijn "teveel" afwezigheid terwijl 3 vriendinnen van me echt zo veel meer afwezig stonden als hem! :/

    Ik zou ermee naar de directeur gaan hoor, dit is oneerlijk.


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is echt balen ja, maar ik denk dat die afwezigheid niet legaal was, ofwel, hij spijbelde. Het is altijd jammer als zoiets gebeurd, het kan nog zo een leuke, slimme jongen zijn maar regels zijn regels. Zo is Nederland nou eenmaal.. :(


    Ja nou zo vaak spijbelde die eigenlijk niet
    En al is het niet legaal afwezig dan kan ik er zo heel veel op gaan noemen die dan allang van school moeten gekickt zijn!
    Echt dit is gewoon zo balen!


    dream, dare, fly!

    smileforme schreef:
    (...)
    Ik zou ermee naar de directeur gaan hoor, dit is oneerlijk.


    Hebben geen directeur op school
    Maar hij heeft vandaag met wel 8 verschillende leraren en stuff gepraat en ze willen niks veranderen :/


    dream, dare, fly!