hoi, ik moet een spreekbeurt houden op 15 jan. ik kan niet kiezen:
mythologie of tennis
welke moet ik doen, na 20 reacties ga ik kijken wat het meest wordt aanbevolen(ik haat stomme reacties)
thnxx
- Home
- Forum
- Creativiteit
- Spreekbeurt
Spreekbeurt - Creativiteit
-
18 dec 2009 - 15:3020 dec 2009 - 15:37
Mythologie is veel interessanter. Ik denk dat de meesten de basics van tennissen wel weten. Dus ik zou voor Mythologie kiezen, dat is heel leuk om van te leren :').
Mysli zdes' uzhe ne vazhny
20 dec 2009 - 15:55weetje ik zit pas in groep 7 kweenie of iedereen mythologie begrijpen kan daarom twijfel ik(bij tennis hoef ik lekker niks op te zoeken!)
20 dec 2009 - 16:06Hopeless schreef:
Mythologie is stukken origineler dan een sport.You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
20 dec 2009 - 16:10Tennis is leuk, en misschien ook wel leuk om een spreekbeurt over te houden, en makkelijker op te zoeken. Maar misschien is het andere ook wel weer een uitdaging, en het klinkt een stuk spannender.
Ik zou dus kiezen voor mythologie, want tennis is misschien een beetje gewoontjes [nee, niet persoonlijk opvatten, want ik zit zelf ook op tennis]
kies welke jij het leukst lijktIf you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
20 dec 2009 - 16:11Je kan trouwens ook wel tennis doen, maar dan zou je wat extra dingen moeten toevoegen. Dus neem je tennisracket mee en doe alle dingen voor, maak het een beetje interessant. Want veel mensen doen een spreekbeurt al over een sport
If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
20 dec 2009 - 16:14Snor schreef:
Je kan trouwens ook wel tennis doen, maar dan zou je wat extra dingen moeten toevoegen. Dus neem je tennisracket mee en doe alle dingen voor, maak het een beetje interessant. Want veel mensen doen een spreekbeurt al over een sport
ik was al van plan om mn tennisracket mee te nemen, ik kheb zelfs daar wat over te vertellen!(als ik mn spreekbeurt over tennis houdt20 dec 2009 - 16:15toki schreef:
maar toch zou ik het over mythologie houden :x
(...)
ik was al van plan om mn tennisracket mee te nemen, ik kheb zelfs daar wat over te vertellen!(als ik mn spreekbeurt over tennis houdtIf you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
20 dec 2009 - 16:16owkeej(hoera)
28 dec 2009 - 17:35mythologie cker!
28 dec 2009 - 18:09Mythologie
28 dec 2009 - 18:13Dazzled schreef:
Mythologie want tennis klinkt saai. :')And now we're counting down to Phase Zero.
28 dec 2009 - 18:22HoldMeDown schreef:
mythologie klinkt interessanter, maar tennis is makkelijker ik zou kiezen voor mythologieWhen life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
28 dec 2009 - 18:23Srry... al die berichten van mij
[ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 18:24 ]
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
28 dec 2009 - 18:24Ik vind Tennis saai... Sorry mijn mening.. nou misschien niet saai.. maar niet egt mijn ding.. en als ík daar naar moest luisteren viel ik in slaap Maar misschien niet als jij heel goed vertelt (als ik op je sgool zat )
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
22 jan 2010 - 16:24kheb het gehouden over mythologie.
punt: 9 half!