• hoi, ik moet een spreekbeurt houden op 15 jan. ik kan niet kiezen:
    mythologie of tennis
    welke moet ik doen, na 20 reacties ga ik kijken wat het meest wordt aanbevolen(ik haat stomme reacties)


    thnxx

    Mythologie is veel interessanter. Ik denk dat de meesten de basics van tennissen wel weten. Dus ik zou voor Mythologie kiezen, dat is heel leuk om van te leren :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    weetje ik zit pas in groep 7 kweenie of iedereen mythologie begrijpen kan daarom twijfel ik(bij tennis hoef ik lekker niks op te zoeken!)

    Hopeless schreef:
    Mythologie :Y) is stukken origineler dan een sport.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tennis is leuk, en misschien ook wel leuk om een spreekbeurt over te houden, en makkelijker op te zoeken. Maar misschien is het andere ook wel weer een uitdaging, en het klinkt een stuk spannender.
    Ik zou dus kiezen voor mythologie, want tennis is misschien een beetje gewoontjes [nee, niet persoonlijk opvatten, want ik zit zelf ook op tennis]
    kies welke jij het leukst lijkt ;D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Je kan trouwens ook wel tennis doen, maar dan zou je wat extra dingen moeten toevoegen. Dus neem je tennisracket mee en doe alle dingen voor, maak het een beetje interessant. Want veel mensen doen een spreekbeurt al over een sport


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Je kan trouwens ook wel tennis doen, maar dan zou je wat extra dingen moeten toevoegen. Dus neem je tennisracket mee en doe alle dingen voor, maak het een beetje interessant. Want veel mensen doen een spreekbeurt al over een sport

    ik was al van plan om mn tennisracket mee te nemen, ik kheb zelfs daar wat over te vertellen!xD(als ik mn spreekbeurt over tennis houdt

    toki schreef:
    (...)
    ik was al van plan om mn tennisracket mee te nemen, ik kheb zelfs daar wat over te vertellen!xD(als ik mn spreekbeurt over tennis houdt
    maar toch zou ik het over mythologie houden :x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    owkeej(hoera)

    mythologie cker!

    Mythologie

    Dazzled schreef:
    Mythologie want tennis klinkt saai. :')


    And now we're counting down to Phase Zero.

    HoldMeDown schreef:
    mythologie klinkt interessanter, maar tennis is makkelijker :3 ik zou kiezen voor mythologie :3


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Srry... al die berichten van mij xD

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 18:24 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik vind Tennis saai... Sorry xD mijn mening.. nou misschien niet saai.. maar niet egt mijn ding.. en als ík daar naar moest luisteren viel ik in slaap :P Maar misschien niet als jij heel goed vertelt (als ik op je sgool zat xD)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    kheb het gehouden over mythologie.
    punt: 9 half!