• Kun je New Moon zien als je Twilight nog niet hebt gezien? Ik wil namelijk naar New Moon met een vriendin maar zij heeft Twilight nog niet gezien :'D


    Only losers can act the way you do

    Het kan wel, maar het is handiger als je Twilight wel hebt gezien, want dan snap je het beter. Anders huur je Twilight toch?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dunno :'D
    Ik heb Twilight ook nog niet gezien xD


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Ik denk het wel.
    Maar volgens mij is het wel leuker als je Twilight al hebt gezien ;p Maar een vriendin van mij die Twilight nog niet had gezien, is mee naar New Moon gaan kijken en het is niet dat ze er niets van snapte ofzo. :Y)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    ehm, ik denk het wel, het is nu niet echt een film die je 'moet snappen' ofzo.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ja, volgens mij wel, alleen weet je dan wel niet hoe Edward zijn familie in elkaar zit maar dat maakt niet echt uit xd

    Ja hoor, mijn zus is naar New moon gaan kijken en heeft twilight nog nooit gezien en ze kon het perfect volgen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Huur eerst Twilight en ga dan New Moon zien! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ja, als jij Twilight al hebt gezien, kan dat.
    Ik vind persoonlijk dat er niet zoveel gebeurd in die film, dus kan je dat makkelijk uitleggen zodat ze kan volgen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Prophet schreef:
    Het kan wel, maar het is handiger als je Twilight wel hebt gezien, want dan snap je het beter. Anders huur je Twilight toch?


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ja,het kan.

    Jaa dat kan
    hebben een vriendin en ik ook gedaan


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Twilight heeft eigenlijk geen verhaal. Dus dat kan denk ik. Heb New Moon wel nog niet gezien maar volgens mij heeft dat wél een verhaallijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, ik heb Twilight ook niet gezien, maar ik wist wel precies hoe het ging en zo. Dus je kan best gaan. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het kan, maar het denk ik makkelijker als je eerst twilight hebt gezien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.