• Ik moet dit ff kwijt ;

    2 dagen geleden hoorden onze klas dat er een nieuw meisje bij ons in de klas kwam.LEUK:D,Maar toen we horde wie het was juigde de jongens want ze was 'hot',maar de meisjes waren in schok.Ik heb al een keertje een soort van ruzie gehad en ik ben best bang voor der.Want als er iets is staan en zoveel mensen voor me enzo.Maar dus net belde dat meisje mij zo van ; Wrm wil je mij niet in de klas.Dus ik zo vn ; Ik ken jou niet eens en je scheld mij gelijk uit enzo,ik wil je best een kans geven.Hoor ik op de achter grond die moeder zeggen ; Ja kans geven snotneus,blabla.
    En toen kreeg ik die vader aan de lijn,wrm ik zo deed enzo.Maar dat een andere jongen die ook ruzie met haar heeft,alles opstookt enzo.Maar ik ben nu best wel bang.

    Wat moet ik nu doen om dit gevoel een beetje weg te krijgen?want ik wil nu niet met een kut gevoel de kerst vakantie in..


    bedankt dat je het hebt gelezen en als je een reactie achter laat help je mij daar erg mee:)

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    okay, sry, ik zag je bericht niet :')
    geef me een minuutje

    Okay, eigenlijk heb ik geen idee. Vergeet haar gewoon. Denk aan de sneeuw (;
    Bij mij komt er na de kerst ook iemand in de klas die ik niet moet en ik denk er gewoon niet aan.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 22:17 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bellarayne schreef:
    okay, sry, ik zag je bericht niet :')
    geef me een minuutje

    Okay, eigenlijk heb ik geen idee. Vergeet haar gewoon. Denk aan de sneeuw (;
    Bij mij komt er na de kerst ook iemand in de klas die ik niet moet en ik denk er gewoon niet aan.

    naja bedankt,maar toch voel ik het nog:( die bang heid.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Heb je titel veranderd, alleen "help" in de titel is verboden ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ga gewoon je excuses aanbieden en klaar (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Goh, probeer gewoon aardig tegen haar te doen, maar als zij dat niet is tegen jou, ook al ben jij dat wel tegen haar, moet je het maar laten. Dan is zij je vriendschap niet waard.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    LadyBug schreef:
    Heb je titel veranderd, alleen "help" in de titel is verboden ;)


    ow srry dat wist ik niet,
    bedankt:)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    nou die ouders dat vind ik niet normaal sorry hoor , zij moet maar sorry zeggen , en als ze jou iets doe ga je naar een mentor of het school hoofd toch , kom op niemand hoefd meteen te shelden .


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Wajooooo!!
    zo zielig is zei ouwe
    zomaar betrekt ze haar ouders erbij!
    dat zegt all genoeg he, ze kan niet alleen voor zichzelf opkomen. dus wat jij moet doen is: ga een x naar haar toe als ze helemaal alleen is en dta ook blijft en dan effe duidelijk maken dat je geen ruzie wilt etc..
    en dan kijken hoe ze reageerdxD


    I live in myn own Cinderella story .

    Je hoeft niet zo nodig met haar om te gaan. Maar zorg er dan voor wanneer jullie een conversatie hebben om aardig te blijven, zodat je ook geen woordenwisseling met haar kunt krijgen. Voor de rest moet je het gewoon laten zoals het is en het op je laten afkomen. Want als je dingen gaat verwachten, dan lopen ze altijd anders dan je dacht. Niet teveel van aantrekken.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Negeer haar gewoon. Dan vind ze er uiteindelijk ook niets meer aan om je uit te schelden. En zo kan ze ook niet jou de schuld geven van iets. En dat ze haar ouders erbij haalt zegt al iets over haar. Ze kan het dus gewoon niet alleen aan. Gewoon geen aandacht aan besteden, ze is het niet waard. :'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 22:55 ]

    Het is nu precies 1 uur geleden en ik voel me nu wat rustiger maar toch vind ik het me niet fijn zitten hoor.Ik heb al een paar gesprekken met mijn mentor gehad en hij zegt dat wij haar gwn een kans en zo moeten geven,maja voel me nu zo kut dat ik er kop pijn van krijg:S


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik snap het precies niet.

    I know, het is mss helemaal nii leuk ma ; je laat je kerstvakantie toch niet verpesten door zo'n iemand?! En hetgene wat Fragile zegt zou ik ook doen. Ze is het helemaal niet waard. Dus trek het je niet aan en geniet van je 2 weken vakantie zonder huiswerk én zonder dat kind, toch? :)

    x Vanessa.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 21:13 ]


    Age is just a number, baby.

    Excuses aanbieden en daarna negeren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik zou haar je excuses aan bieden, en haar gezeik uit je hoofd zetten. zíj kan jou vakantie toch niet verpesten. doe het via msn of via een telefoongesprek en maak lol.


    we've only said goodbye with words