• Ja, ik ben net gaan douchen, aangezien ik zo nog foto's in de sneeuw wil maken, maar die douche is dus kinda overgelopen. o.o

    Heel de badkamer en gang onder water. =/

    En de voorraad handdoeken heb ik net opgedaan met het op te soppen, maar dat werkte like niet. (cat)

    Echt fak hoor, hoe moet ik al dat water wegkrijgen voooooor mijn moeder thuiskomt? :|

    Keukenpapier absorbeert heel goed, maar als je gang en je badkamer onderstaan, heb je wel veel keukenpapier nodig denk ik.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 16:17 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    euhm, met een trekker het water naar buiten doen? Of is de badkamer bij jullie boven? Dan gaat dat moeilijker :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sehnsucht schreef:
    Keukenpapier absorbeert heel goed, maar als je gang en je badkamer onderstaan, heb je wel veel keukenpapier nodig denk ik.

    Het laatste rolletje heb ik net op het water gegooit. ._.

    -dood gaat-

    Tranquillity schreef:
    euhm, met een trekker het water naar buiten doen? Of is de badkamer bij jullie boven? Dan gaat dat moeilijker :'D


    Nou, nee, het is beneden. Maar we hebben een schuifdeur, dus dan moet het water eerst vijf centimeter stijgen, voordat het buiten kan. :'DDD

    Prodigy schreef:
    (...)
    Het laatste rolletje heb ik net op het water gegooit. ._.

    -dood gaat-


    Geen meer in voorraad?
    Probeer misschien wc-papier dan?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    de stofzuiger? :'4


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    pak al je kleding en gebruik dat als zwabber. (cat)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ankeaddicted schreef:
    de stofzuiger? :'4

    HAHAHAHAHAH, ja goed plan. (nerd)

    Prodigy schreef:
    (...)

    Nou, nee, het is beneden. Maar we hebben een schuifdeur, dus dan moet het water eerst vijf centimeter stijgen, voordat het buiten kan. :'DDD

    Hmm, dat is inderdaad wel moeilijk :'D Euhm, via de garagedeur of via de voordeur? Of woon je aan de straatkant?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    een spons? xD


    You are beautiful, you are love.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hmm, dat is inderdaad wel moeilijk :'D Euhm, via de garagedeur of via de voordeur? Of woon je aan de straatkant?

    Straatkant en appartement. :'DD

    Ik kan het natuurlijk altijd bij de buren onder de deur vegen, maar daar zullen ze niet zo blij mee zijn. (nerd)

    Prodigy schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAH, ja goed plan. (nerd)
    altie kapot is moet je maar tegen je moeder zeggen dat het mijn schuld is. :'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Er idd met de trekker doorgaan en het langs een andere deur buiten doen? Of opzuigen met een spons :') Of met een dweil en die dweil dan uitwringen boven een emmer?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ankeaddicted schreef:
    (...)altie kapot is moet je maar tegen je moeder zeggen dat het mijn schuld is. :'$

    Daar houd ik je aan. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Straatkant en appartement. :'DD

    Ik kan het natuurlijk altijd bij de buren onder de deur vegen, maar daar zullen ze niet zo blij mee zijn. (nerd)

    Dubbel probleem :'D
    Woow, ik denk dat ze heel tevreden zullen zijn jaah! ><
    Euhm, ik ga nog even nadenken dan =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right