• Ik vind dat altijd zo'n kutstreek...
    Morgen heb ik sportdag, en ik heb geen idee hoe ik bij die sporthal moet komen. Dus ik met m'n sportdagteam uitzoeken welke bussen we moeten nemen enzo. Gaan ze opeens met de auto en kan ik niet mee. En nu weet ik dus nog steeds niet hoe ik er moet komen...
    Misschien klinkt het dom, maar ik kan daar altijd zo niet tegen =,='
    Hebben jullie dat ook wel eens?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ga niet en meld je ziek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Slechte organisatie? Kan ik ook niet tegen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ziekmelden? :'D

    Ja ik had dat een keer we gingen naar een kinder boerderrij ik wist van niks in de grotwe pauze op de mildelbare effe mn moeder bellen en ja ze kon me brengen en gewoon naar de leerkracht vragen of je mee mag rijden

    Fragile schreef:
    Ziekmelden? :'D

    Zou ik wel willen, maar dan ben ik alweer ziek.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kan ik ook niet tegen.Ik heb dan altijd het gevoel alsof ze me niet mogen.En ik kan zeker niet tegen slechte organisatie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    powercat schreef:
    Ja ik had dat een keer we gingen naar een kinder boerderrij ik wist van niks in de grotwe pauze op de mildelbare effe mn moeder bellen en ja ze kon me brengen en gewoon naar de leerkracht vragen of je mee mag rijden

    We komen niet op school, gewoon meteen naar die sporthal...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Joker schreef:
    Slechte organisatie? Kan ik ook niet tegen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ziekmelden
    Ik heb morgen vakantie ;x

    Shenanigan schreef:
    Ziekmelden
    Ik heb morgen vakantie ;x

    lucky you! ;o


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Shenanigan schreef:
    Ziekmelden
    Ik heb morgen vakantie ;x


    You'll never dream alone. <3

    Papercut schreef:
    Ga niet en meld je ziek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik gehad. Ik wist niet hoe ik er moest geraken, dus kwam ik te laat en kreeg ik overal de schuld van.
    Ik haat die school. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    precies, ik kan daar ook niet tegen.
    maar ik zorg dat ik meestal ziek ben bij sportdag(A)


    I live in myn own Cinderella story .

    Papercut schreef:
    Ga niet en meld je ziek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.