• Sommige van jullie zullen dit topic van mij wel hebben gezien, waarin ik vertelde dat ons gisteravond is medegedeeld dat onze school ging stoppen door een tekort van 3 ton. Het is niet alleen die 3 ton, maar ook het vertrouwen in onze school, het OMO kan echt wel 3 ton missen.
    En nu zijn er wel onder groepsdruk beloftes gemaakt door dat ventje dat ie zal proberen om er alsnog iets aan te doen, maar daar namen wij niet genoegen mee.
    Nope, wij gingen protesteren. Wij vonden het niet normaal dat onze leraren voor de klas stonden te huilen omdat ze keihard verraden zijn door die mensen die ons al die tijd heeft gezegd dat het goed ging en dat we er in moesten geloven. Dus zijn we met heel de school, bijna 400 leerlingen, naar het gebouw van OMO gelopen om te staken. We hadden een lap stof van 40 meter waar we spandoeken van hadden gemaakt, nog meer losse spandoeken, en iedereen had een shirt van de school aan. Die blik van die gast was echt onbetaalbaar. En nu hopen dat ie inziet dat hij niet zomaar 123 deze school kan laten stoppen, en dat hij het deze keer wel meende toen hij zei dat ze er wat aan gaan doen.
    En nu moeten jullie allemaal vanavond om half 7 naar omroep brabant kijken, als je dat hebt. Er is ook kans dat we bij NOS, het jeugdjournaal, rtl 4 en radio 538 komen. :Y) Al die pers hebben we er zelf bij gehaald. En we hebben via twitter zelfs de steun van de SP gekregen :'D

    Filmpje van mijn bf, ik stond er naast

    Omroep brabant nieuws van 12:30, het eerste bericht.

    Foto's van het voorbereiden en uitvoeren van het protest

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 16:13 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik kijk nooit nieuws, sorry =x
    Maar wel stoer dat jullie zoveel aandacht/support krijgen ;D

    Hahah vet strak! Wel super goed van jullie met dat actie voeren! Ik ga straks even die filmpjes kijken als ik thuis ben. Zit nu op school en heb hier geen geluid.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 15:35 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Lang leve SP ! =D


    We can only learn to love by loving.

    hoera voor SP


    Gijs

    3 hoeratjes


    Gijs

    Wat een goeie actie! Hopelijk gaan ze er nu wat aan doen, een school kan je niet zomaar sluiten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Silbermond schreef:
    Hahah vet strak! Wel super goed van jullie met dat actie voeren! Ik ga straks even die filmpjes kijken als ik thuis ben. Zit nu op school en heb hier geen geluid.


    same here.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Goede actie!
    Ik hoop voor jullie echt dat de school openblijft. Nogal kut als jullie nu opeens allemaal naar een andere school moeten o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ghehe thanx allemaal. :Y)
    Ik denk dat ze ook beter echt iets kunnen gaan doen, en ze hebben gezien dat wij óók actie kunnen ondernemen voor onze school. En als ze opeens aankomen dat de school toch dicht moet gaan ze 't helemaal krijgen. You don't mess with DNS.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    :9~:9~:9~:9~


    All was well.

    Super vet!
    Ha, lekker voor ze. :'D

    Ik heb ook eens een staking gehad, en toen gingen we naar twee anderen middelbare scholen. We staakten omdat die mensen wilden dat we 1040 uren zouden hebben, JA DAG! We maken namelijk nu al echt genoeg uren en hebben zat huiswerk. :'D
    Oké, nu word ik weer echt boos. Ookal was dat twee jaar geleden. Het was wel grappig; veel leraren en zelfs de decaan en zo deden mee omdat ze ons zo goed begrepen (cool)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Super vet!
    Ha, lekker voor ze. :'D

    Ik heb ook eens een staking gehad, en toen gingen we naar twee anderen middelbare scholen. We staakten omdat die mensen wilden dat we 1040 uren zouden hebben, JA DAG! We maken namelijk nu al echt genoeg uren en hebben zat huiswerk. :'D
    Oké, nu word ik weer echt boos. Ookal was dat twee jaar geleden. Het was wel grappig; veel leraren en zelfs de decaan en zo deden mee omdat ze ons zo goed begrepen (cool)

    JOAH dat weet ik ook nog wel. Wat een bende was het toen in de stad man o.o


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    OverMyHead schreef:
    Goede actie!
    Ik hoop voor jullie echt dat de school openblijft. Nogal kut als jullie nu opeens allemaal naar een andere school moeten o_O


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    OverMyHead schreef:
    Goede actie!
    Ik hoop voor jullie echt dat de school openblijft. Nogal kut als jullie nu opeens allemaal naar een andere school moeten o_O


    Home is now behind you. The world is ahead!

    OEH OEH zagen jullie dat.
    Wat een motherf*cker zeg. Nou gaat ie opeens weer allemaal negatief doen, terwijl als we recht voor z'n neus staan, hij zegt dat ie het gaat proberen. Hij strooit met valse beloftes terwijl het gewoon zo makkelijk is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.