• hey

    ik ga zo een wet look legging kopen maar waar kunt ge die het best kopen in de coolcat of H&M ? of en andere winkel ? want sommige zien er goedkoop uit
    alvast bedankt
    X.

    wat is dat voor een ding?


    All was well.

    een legging die zo blinkt

    Ik zou gewoon de goedkoopste nemen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Of degene die jij het mooist vindt. :'DD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij kun je die daar wel gaan halen ;)
    Hmm, ik moet stiekem ook eens naar de winkels gaan, ik weet namelijk niet wat ik moet aandoen op het nieuwjaarsfeestj!


    Your Butt is Mine!

    ik zou het niet weten ik denk dat h&m wel goed is.

    Papercut schreef:
    Ik zou gewoon de goedkoopste nemen.

    kdenk van nie want die zijn dan minder van kwaliteit en gaan vlugger kapot nie ?

    pinaXcolada schreef:
    (...)
    kdenk van nie want die zijn dan minder van kwaliteit en gaan vlugger kapot nie ?

    Hm nee hoor. Maar gewoon nemen waar jij je het beste in voelt. Maar de H&M is over het algemeen wel goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hm nee hoor. Maar gewoon nemen waar jij je het beste in voelt. Maar de H&M is over het algemeen wel goed.
    H&M zeker, ik vind coolcat een prutzaak haha sorry :$


    We can only learn to love by loving.

    Kleren uit de Coolcat gaan sneller kapot dus ik zou er één uit de H&M kopen. :')

    Bumblebee schreef:
    Kleren uit de Coolcat gaan sneller kapot dus ik zou er één uit de H&M kopen. :')

    echt ? keb daar nog geen probleme gehad ze

    Bumblebee schreef:
    Kleren uit de Coolcat gaan sneller kapot dus ik zou er één uit de H&M kopen. :')


    ik heb nog nooit prblemen gehad met coolcat!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    pinaXcolada schreef:
    (...)
    echt ? keb daar nog geen probleme gehad ze

    Hm, ik ken veel mensen die zeggen dat de kleren uit de Coolcat sneller kapot gaan, maar dat hangt er allemaal vanaf wat voor kleding enzo. :')

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 15:48 ]

    De mijne komt van de C&A.


    Ryan Dunn (ll)