• Ik had een nachtmerrie en dat is allemaal de schuld van Annelies aka Shenanigan.

    We moesten op een bank gaan zitten en er moest altijd iemand iets gooien naar beneden, maar dan ging dat karretje wiebelen en dan vielen daar mensen af. En zo ging dat telkens opnieuw, telkens opnieuw door de doden die er vielen, ik bleef over tot één van de laatsten. Er was een 'Shenanigan' en ik wou die spelen, dus fluisterde ik dat tegen mijn beste vriendin, die zou toch nooit vertellen aan iemand dat ik de 'Shenanigan' was. Ze zei: "Je kunt de 'Shenanigan' niet zijn, er is al een echte." Toen wees ze naar een persoon, echt zo'n enge man met een een ouderwetse pet die de helft van zijn gezicht schuilhield achter een doek dat hij heel de tijd hoog hield met een hand. Ik zag hem niet want hij liep razendsnel naar een andere plaats, maar elke keer als ik omkeek zag ik hem in mijn ooghoeken. Toen er nog eens een ritje was, moest iemand gooien maar die gooide maar niet. Zo kwamen we terecht op het verlaten, kille, koude, mistige domein vol ouderwetse caravans. De 'Shenanigan' sloop rond, hij bespiedde ons en wachtte op het juiste moment af. Hij was namelijk de oplichter dat dit spel had verzonnen, hij wou de wereld overheersen en zijn eerste stap was de belangrijke personen die hem in de weg naar wereldheerschappij zouden staan. Ons hart bonsde in onze kelen, het sprong er bijna uit, tot plots het duister voor onze ogen viel. De 'Shenanigan' had toegeslagen, de moord was afgehandeld.


    Zo ging dat ongeveer :'D

    Dat was echt eng :'d

    Wat hebben jullie gedroomd? :3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 18:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb niks gedroomd =)


    Stop wishing, Start doing..

    .________. Ik heb gedroomd over Lee Wilson -wbw- en de blokjespetjongen -wbw-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik heb iets raar gedroomd wat ik niet meer kan herinneren. ;f


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik heb gedroomd over dat ik aan het autorijden was en dat ik achtervolgd werd door de politie omdat ik te hard reed, heel vaag allemaal x'D


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik heb gedroomd -gisteren- dat ik in me eentje in een bos woonde :P


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    En bedankt ! °O°

    dat mijn gitaarleraar in het zwembad was toen wij daar ook waren met school en hij had een man bij waar hij altijd 'poepke' tegen zei en toen heb ik 'm gevraagd of hij homo was, maar toen werd ik wakker ><