• Laatst stond er in de krant dat in Rusland Emo styl verboden is Omdat ze het heerlijk vinden om zich te snijden en zelfmoord te plegen.
    wat vind jij van dat verbod?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OMG, sorry dat ik het zeg maar je ouders zijn dicriminators ofzo. Ben je Russisch dan ofzo??


    Neej helemaal Niet.Ik ben gwn NL kwart duits mr mijn Ouders zijn stom.Ik heb wel een Lipiercing en een navelPiercing mr me haar mag ik niet verfen.tja mijn Ouders discrimineren niet neej ze denken dat ik dan depri er van wordt ofso.ze zijn raar i know.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ik ben het helemaal Met je eens!.Ik ben Ook emo.mr door dit mag Ik dus me haar niet zwart verfen of in een kleur dat ik zelf wil egt kut.Mrja ik overleef het wel:p


    OMFG..
    SERIEUS DASS ZOOOOOOW KUTT!!
    Ik hoop dat meouders niet zoow doen jonge!
    Dan wordt ik gek!
    Ik hou van me haar verven!
    pff ik vindt dit dus echt zwaar klote voor je!!

    XX


    i can't pretend you're nothing special

    (...)

    OMFG..
    SERIEUS DASS ZOOOOOOW KUTT!!
    Ik hoop dat meouders niet zoow doen jonge!
    Dan wordt ik gek!
    Ik hou van me haar verven!
    pff ik vindt dit dus echt zwaar klote voor je!!

    XX


    Waaah Ik overleef het wel joh.mr eens een keer komt dat ik me haar gwn zwart verf ookal mag het niet:P.so een etter ben ik welxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    FACK RUSLAND!!!


    don't Worry...Be gay.

    FACK RUSLAND!!!


    je hebt helemaaal gelijk.Fack Rusland!!!!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Kgeloof er niks van... je kan me alles wijsmaken, maar ik geloof het niet

    Kgeloof er niks van... je kan me alles wijsmaken, maar ik geloof het niet


    Nou dan Geloof je het Tog niet.Ik bedoel mr ik ga hier niet Over dit Onderwerp zitten Liegen want Ik heb zelf de styl emo.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Nou dan Geloof je het Tog niet.Ik bedoel mr ik ga hier niet Over dit Onderwerp zitten Liegen want Ik heb zelf de styl emo.
    denk eens na: gaan ze heel het land door om emo's te zoeken? Willen ze winkels gaan sluiten die emo spullen verkopen? Geen cd's meer van bands?
    Neuh... dat kunnen ze in Rusland niet maken. In ELK land kunnen ze dat niet maken

    en nee ik wil geen ruzie

    (...)denk eens na: gaan ze heel het land door om emo's te zoeken? Willen ze winkels gaan sluiten die emo spullen verkopen? Geen cd's meer van bands?
    Neuh... dat kunnen ze in Rusland niet maken. In ELK land kunnen ze dat niet maken

    en nee ik wil geen ruzie


    Ik heb zelf dat stukje gelezen me ma gaf me de telegraaf.door dat gezeik in rusland mag ik me haar niet verfen dussss.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Op internet kan ik er niks over vinden:S Zelfs niet op de site van de telegraaf...Kun je anders niet misschien het bericht scannen ofzo?


    Why don't you break my heart

    Op internet kan ik er niks over vinden:S Zelfs niet op de site van de telegraaf...Kun je anders niet misschien het bericht scannen ofzo?


    Het was Ook niet Vandaag In het Nieuws.Vorige week was dat.en Ik heb geen scan aparaat:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Het was Ook niet Vandaag In het Nieuws.Vorige week was dat.en Ik heb geen scan aparaat:S
    vorige week was de wet volgensmij nog in de maak. Want overal op sites staat dat ze er over nadenken.

    (...)vorige week was de wet volgensmij nog in de maak. Want overal op sites staat dat ze er over nadenken.


    In 1 deel Van rusland ik geloof moskou was het helemaal verboden.die andere delen waren daarmee in overleg.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Tis gewoon GVD niet normaal.
    Oke, ik ga dus nooit naar Rusland!!!


    Run, run, her kiss is a vampire grin...