• Een kennis van mij was daar een paar dagen terug. Dus ik ging even op youtube kijken wat voor hal dat was omdat ik er wel vaker van gehoord had. Maar het is dus zeg maar gewoon een heel grote indoor skateworld. En ik kwam op een filmpje uit van een 8 jarig jochie, dat ontzettend goed kan skaten -vind ik dan, die er totaal geen verstand vafn heeft- maar toch, op een gegeven moment, springt hij dus omhoog en gaat hij tegen het hek aan springen/hangen en de muur enzo, best wel lijp. Moet je maar is kijken. Klik. Filmpje duurt maar 3 minuutjes.

    Maar toen het afgelopen was zat ik daar ook echt van, what the hell. :'DD Ik vind het wel respect voor een jochie van 8 opzich.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kan het beter. :9~


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik kan het beter. :9~
    Ik niet :'DDD, dan wil ik dat wel eens zien ben jou -word al meteen helemaal fan-


    Wie du mir, so ich dir.

    Super vet.


    This can't be the end of us.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Ik niet :'DDD, dan wil ik dat wel eens zien ben jou -word al meteen helemaal fan-

    JE was toch al fan van me? -rolt met haar skeelers 2 meter vooruit, de hele menigte gaat uit zijn dak.- YAY


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hij is echt goed o_O

    @Hush
    Whoeh! -gaat uit haar dak-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    *gaat mee uit haar dak* :'DD. Nee maar serious als hij dan aan de muur gaat hangen enzo, aan die paal. Dat is gewoon lijp :\


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    *gaat mee uit haar dak* :'DD. Nee maar serious als hij dan aan de muur gaat hangen enzo, aan die paal. Dat is gewoon lijp :\


    Idd!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zal je nog sterker vertellen; Ik kan niet eens vooruit op skeelers. Ik vind het doodeng ;x
    Dus ik heb zeker respect voor hem. ^^

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 15:14 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    OverMyHead schreef:
    Hij is echt goed o_O

    @Hush
    Whoeh! -gaat uit haar dak-


    Only losers can act the way you do

    Shittt hey ;D

    Hijs echt goed !


    I solemny swear i am up to no good

    Dat joch is echt sick goed o_O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Beaver schreef:
    Super vet.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Beaver schreef:
    Super vet.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.