• Ik zoek stories met meer dan 50 delen, waarover maakt me niet uit.
    hij meot in ABN geschreven zijn, geen smiley's bevatten en in de ik-vorm geschreven zijn. Ook wil ik dat ern iet staat : Henk : haallo maar 'Hallo.' Zei Henk =]

    dus kom maar op.
    zet er ook even bij waar het over gaat aub.


    We can only learn to love by loving.

    Ik kan je niet helpen, sorry.
    Mijn story is pas bij 21, en hij is soms niet in de ik-vorm geschreven...

    The story of a dying angel

    Mijn naam is Lorena en ik ben 17 jaar oud. Ik en mijn moeder zijn vandaag naar Hamburg verhuisd. Ik wilde niet maar veel keus heb ik niet, om het feit dat ik nog minderjarig ben. Mijn moeder wil hier een nieuw leven opbouwen, ons oude achterlatende in Nederland. Maar ze moet niet denken dat ze papa zal vergeten door simpelweg in een andere land te gaan wonen. Ik draag en groot geheim met me mee, en ik ben bang dat ik nooit iemand zal ontmoeten met wie ik het kan delen. Het maakt me ergens kapot.. Dat mensen me niet zien, zoals ik echt ben.


    Aantal delen: 62.
    Status: Afgelopen

    Bill Kaulitz en Nena komen erin voor, maar het is niet echt een Tokio Hotel verhaal. Ze hebben de band wel, maar het gaat vooral over de vriendschap die Bill opbouwt met het meisje in een korte tijd. Hijzelf is ook niet beroemd of whatsoever. -tis geen doorsnee verhaal-

    =======

    Für immer jetzt

    Een verhaal over een meisje dat al jarenlang een vriendschap heeft met dé Bill Kaulitz, maar dat al die tijd heeft geprobeerd te verschuilen voor iedereen, omdat ze zelf als geen ander weet hoe gevaarlijk en gestoord Tokio Hotel fans kunnen zijn. Ze heeft al tijden lang ruzie met hem en wil Bill eigenlijk niet eens zien. Ze geloofd niet dat het ook nog maar een klein beetje goed kan komen tussen ze. Maar dan doet Bill iets wat haar doet smelten.. Hij laat haar zijn ware ik zien, iets wat hij al lang niet meer gedaan had


    Aantal delen: 29
    -wel minder als waar je om vroeg, maar het is een goed verhaal en zit goed in elkaar, dus dat moet stiekem niet zoveel uitmaken :Y)-
    Status: Afgelopen

    Ook dit is niet bepaald een doorsnee verhaal en men verteld mij dat het behoorlijk meeslepend is en bovenalles dikke vette drama :Y)!!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 20:40 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wou zeggen die van Pandemonium, maar die volg je zelf al en die bevat maar 4 delen :')


    All was well.

    Sorry, 17 delen :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Irgendwie schlagen uns die Herzen durch die Nacht.

    In het begin wel triest, over het algemeen nogal wat drama, maar één rode draad houdt haar overeind. Liefde.
    Voor de rest moet je de omschrijving maar even lezen. (:

    Hopelijk is dat goed!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Love of the wolf ;'DDDDD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hm, ik heb 4 stories die over 20 delen zijn, allevier in ABN.
    First Face Love [McFly]
    20 Delen, Danny Jones is de gitarist van de Britse band McFly. Hij heeft al een lange tijd een vriendin, die het plotseling uitmaakt. Hij is er redelijk ziek van en praat erover met zijn beste vriendin, de vriendin van Dougie -poynter, bassist McFly-. Zal hij nog zijn nieuwe liefde vinden, of is hij voor altijd vrijgezel?

    Kiss and Tell [YouMeAtSix]
    22 Delen, Sierre Walkers is al jaren beste vrienden met Chris Miller, alleen ze weet niets van hem. Ze is streng opgevoed en mag alleen naar klassieke muziek luisteren en blousjes en rokjes dragen. Het enige waar ze minder streng op is, is dat ze met Chris om mag gaan. Ze denkt dat hij op een muziekschool zit en nu op vakantie is, maar is dat wel zo?

    Take My Hand [Simple Plan]
    39 delen, gepauzeerd, Naomi Bouvier kent iedereen wel als het zusje van Pierre Bouvier, de zanger van Simple Plan. En wel, Astrid is nu eenmaal haar BF, en zo slaan ze elkaar daar alles en nog wat heen. Astrid heeft een crush op Pierre en Naomi op Sebastien. Maar wat er allemaal tussenkomt, zal veel van de twee vragen... heel erg veel.

    It's Because I Hate You [All Time Low]
    20 delen, Lily-Ann is van Engelse oorsprong, maar woont al bijna haar hele leven in Amerika. Ze woont in het Noord-Oosten, in Maryland. Ze heeft nog steeds haar irritante, Engelse accent, vind ze zelf. Ze heeft veel vrienden, maar ook vijanden. Een van haar vijanden is Alex Gaskarth, iemand die ze van de High School kent...


    Destroy what destroys you.