• Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, maar als ik een template wil aanpassen en ik dan druk op opslaan, dan staan de kleuren wel nog juist, maar het 'voorbeeld' niet. Ja, ik weet dat jullie er waarschijnlijk niets van snappen, maar het is moeilijk om uit te leggen, dus; Je weet wanneer je een template aan het aanpassen bent je bijvoorbeeld kan drukken op 'Kleur van achtergrond pagina' en dan kies je daar een kleur net zoals bij al die andere dingen. Dan past de kleur op de hele pagina zich dus ook aan, zodat je kan zien hoe het eruit ziet. Wel als ik dan druk op opslaan is heel die achtergrond weer veranderd naar de oorspronkelijke kleuren, maar de kleuren die je hebt ingevoerd staan nog juist. Dus wou ik gewoon eens proberen die template te gebruiken om te zien of hij dan wel werkt, maar dat doet hij niet. Dus eigenlijk zit ik vast aan mijn oorspronkelijke template, tenzij ik die uitzet, maar dat wil ik niet.


    All was well.

    Ik heb de laatste tijd geen templates meer gemaakt of aangepast. Dus ik weet niet of het bij mij ook is. Sorry.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Vraag het eens aan Rutger, misschien is er een technisch probleem.
    Voor zover heb ik nog niks gemerkt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je meot bij profiel aanpassen kliken en je neiuwe template klikken opslaan en dan heb je hem

    Als je een nieuwe template maakt, komt het normaal gezien in orde. (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 17:53 ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "